GigiCD 10 Anmeld indhold Skrevet September 23, 2010 Hej derude :) Min kæreste og jeg bor pt i Skräddarebyn i en 3 værelses lejlighed og vi ville egentlig gerne have en 4 værelses, vi har et vennepar herovre der også har skrevet sig op, men Viceværten siger at der er LANG venteliste. Jeg syntes at der hele tiden bliver bygget i Annestad, er der nogen der ved om der kommer flere 4 værelses lejligheder, nu hvor der er så stor efterspørgelse på dem? Vh. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2010 Bare af nysgerrighed: Hvad koster en fireværelses lejlighed derude i husleje, og hvor mange kvadratmeter taler vi så om? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2010 Hvis du skal købe starter prisen på ca. 1,6 M SEK for 111 kvm. Dem jeg har set er indrettet, så der er to indgange. Månedsavgiften kan dog være hamper pga relative nye byggerier. Kig evt. om nogle ønsker at fremleje. De har - omsider - sat byggeriet i bero når det kommer til lejligheder. De kommer til at bygge flere villaer / rækkehuse herude omkring i stedet. Og et lille supermarked. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hesselberg 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2011 Hej Jeg har en 4 værelset lejlighed i skomakarebyn til salg, så hvis du stadigvæk er på jagt efter en større lejlighed?? Min lejlighed er på 111m2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites