MLB 10 Anmeld indhold Skrevet September 21, 2010 Hej Jeg bor i Sverige og arbejder i Danmark. Min kæreste er svensk, har svenskt mobil nummer. Jeg så lige min seneste telefon regning og tabte kæberne, da jeg synes det er voldsomt dyrt at ringe og skrive til ham. Jeg har pt. 3 i Danmark. Findes der virkelig ikke en udbyder hvor man kan beholde sit danske nummer, have "farvorit numre" som er svenske og så slippe for at betale en mindre formue hver måned. Det er ikke timevis vi snakker sammen, men synes det er ret dyrt. Hilsen MLB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2010 3 Global tager toppen af omkostningerne. http://www.3.dk/Privat/mobil/Rabatpakker/3Global/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2010 Kig på telia øresund abb. Vh Johnzie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2010 Du kan evt. få fat i et svensk 3 mobilabonnement fx et 3prat49 http://tre.se/Privat/Abonnemang1/Abonnemang/ Der kan du ringe fra Danmark til en svensk telefon og nøjes med at betale svensk takst, hvis du altså er på 3's net i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MLB 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2010 Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde telia øresund abb. Har du evt. et link Johnzie? På svenske 3, skal man da ikke betale ekstra når man er i DK og ringer fra svensk telefon til svensk telefon? Findes der nogen abb. hvor man ikke selv skal betale for at modtage opkald til sin DK mobil i Sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
schneider 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2010 Med et dansk 3 abb, betaler du priser som i DK uanset om du er i DK eller SE. Med et svensk 3 abb betaler du priser som i SE uanset om du er i DK eller SE. I begge tilfælde betaler du ikke for at modtage opkald, uanset om du er i DK eller SE. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2010 Hold dig langt væk fra 3. Der findes ikke et teleselskab med dårligere service. Her er en officiel advarsel mod at bruge 3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2010 Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde telia øresund abb. Har du evt. et link Johnzie? På svenske 3, skal man da ikke betale ekstra når man er i DK og ringer fra svensk telefon til svensk telefon? Findes der nogen abb. hvor man ikke selv skal betale for at modtage opkald til sin DK mobil i Sverige? http://telia.dk/mobil/kundeservice/udland/priser/sverige/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2010 http://telia.dk/mobil/abonnement/ og søg på øresund, evt tag i Fields og tal med dem der, de er rigtig skønne at tale med og meget kompentente. Vh Johnzie Hvad er Telia Fritid Sverige Telia Fritid Sverige er en service hvor du for en månedlig pris kan tale billigt når du er i Sverige. Priserne er stort set helt ens for Danmark og Sverige, og så er det desuden gratis at modtage opkald. På den måde kan man bruge løs af sin mobil uden at være nervøs for at få en chok-regning. Læs mere om Telia Fritid Sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Nogen der ved om der findes et tilsvarende produkt, hvis man vil have svensk nummer hos Telia? Kan intet finde på hjemmesiden, og deres telefonsælgere aner intet om det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Nogen der ved om der findes et tilsvarende produkt' date=' hvis man vil have svensk nummer hos Telia? Kan intet finde på hjemmesiden, og deres telefonsælgere aner intet om det[/quote'] Tja, de har et 'nordisk' produkt i telia.se http://www.telia.se/privat/katalog/VisaProdukt.do?productRef=/privat/produkter_tjanster/mobilt/tjanster/ringaochsvara/travellers-talk.product Men om det er billigt det kan jeg ikke afgøre (hvad betaler jeg idag?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Hmmmm de tager sig godt betalt for "öppningsavgift"... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Hmmmm de tager sig godt betalt for "öppningsavgift"... Jeg funderede over det samme... Men taler man mere end et par minutter hver gang kan det godt betale sig, da den EU regulerede pris siger 3,62 DKR for oprigning og 1,39 DKR for modtagelse... SMS skal man nok også regne lidt på da den EU regulerede pris er 0,99 DKR... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Jeg funderede over det samme... Men taler man mere end et par minutter hver gang kan det godt betale sig, da den EU regulerede pris siger 3,62 DKR for oprigning og 1,39 DKR for modtagelse... SMS skal man nok også regne lidt på da den EU regulerede pris er 0,99 DKR... Hvor Telia DK så tager DKK 1,01 for en SMS - "mange bække små..." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Hvor Telia DK så tager DKK 1' date='01 for en SMS - "mange bække små..."[/quote'] Går den så går den :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites