Jump to content
MLB

Dyrt at ringe/skrive fra dansk mobil til svensk mobil - løsning?

Recommended Posts

Hej Jeg bor i Sverige og arbejder i Danmark. Min kæreste er svensk, har svenskt mobil nummer. Jeg så lige min seneste telefon regning og tabte kæberne, da jeg synes det er voldsomt dyrt at ringe og skrive til ham. Jeg har pt. 3 i Danmark. Findes der virkelig ikke en udbyder hvor man kan beholde sit danske nummer, have "farvorit numre" som er svenske og så slippe for at betale en mindre formue hver måned. Det er ikke timevis vi snakker sammen, men synes det er ret dyrt. Hilsen MLB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde telia øresund abb. Har du evt. et link Johnzie? På svenske 3, skal man da ikke betale ekstra når man er i DK og ringer fra svensk telefon til svensk telefon? Findes der nogen abb. hvor man ikke selv skal betale for at modtage opkald til sin DK mobil i Sverige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde telia øresund abb. Har du evt. et link Johnzie? På svenske 3, skal man da ikke betale ekstra når man er i DK og ringer fra svensk telefon til svensk telefon? Findes der nogen abb. hvor man ikke selv skal betale for at modtage opkald til sin DK mobil i Sverige?
http://telia.dk/mobil/kundeservice/udland/priser/sverige/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://telia.dk/mobil/abonnement/ og søg på øresund, evt tag i Fields og tal med dem der, de er rigtig skønne at tale med og meget kompentente. Vh Johnzie Hvad er Telia Fritid Sverige Telia Fritid Sverige er en service hvor du for en månedlig pris kan tale billigt når du er i Sverige. Priserne er stort set helt ens for Danmark og Sverige, og så er det desuden gratis at modtage opkald. På den måde kan man bruge løs af sin mobil uden at være nervøs for at få en chok-regning. Læs mere om Telia Fritid Sverige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der ved om der findes et tilsvarende produkt' date=' hvis man vil have svensk nummer hos Telia? Kan intet finde på hjemmesiden, og deres telefonsælgere aner intet om det[/quote'] Tja, de har et 'nordisk' produkt i telia.se http://www.telia.se/privat/katalog/VisaProdukt.do?productRef=/privat/produkter_tjanster/mobilt/tjanster/ringaochsvara/travellers-talk.product Men om det er billigt :confused: det kan jeg ikke afgøre (hvad betaler jeg idag?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmmm de tager sig godt betalt for "öppningsavgift"...
Jeg funderede over det samme... Men taler man mere end et par minutter hver gang kan det godt betale sig, da den EU regulerede pris siger 3,62 DKR for oprigning og 1,39 DKR for modtagelse... SMS skal man nok også regne lidt på da den EU regulerede pris er 0,99 DKR...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg funderede over det samme... Men taler man mere end et par minutter hver gang kan det godt betale sig, da den EU regulerede pris siger 3,62 DKR for oprigning og 1,39 DKR for modtagelse... SMS skal man nok også regne lidt på da den EU regulerede pris er 0,99 DKR...
Hvor Telia DK så tager DKK 1,01 for en SMS - "mange bække små..."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites