Ishak 10 Anmeld indhold Skrevet September 18, 2010 Hej alle..jeg vil lige slå en tråd op her..da jeg har været lidt rundt på hjemmesiden og kunne se at der faktisk en del der søger privat pasning indtil deres bebser kan komme i en dagis.. Jeg vil tilbyde privat pasning..Jeg går hjemme lige nu da jeg er på barsel og venter vores første barn til dec..Jeg har selvf. erfaring med småbørn da jeg til daglig arbejder som pædagog i en vuggestue..hvis nogen har intressere så smid en pm til mig og få nærmere besked..:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2010 Det er nok en god ide at skrive hvorhenne du bor Sverige, malmø, helsingeborg eller ? og område.... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ishak 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2010 ja undskyld :)) det skam rigtigt bor i malmö er 25 år til daglig arbejder jeg i en vuggestue i KBH..men er på barsel nu så jeg vil ha mulighed for at passe 2-3børn i ca. 2 mdr.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MrQ 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2011 Hej alle der har brug for en privat babysitter i Malmö. Jeg er en mor på 30 år som for tiden går her hjemme og nusser om min lille pige der er 1 år og 9 mdr. Jeg elsker børn og min lille pige elsker at lege med børn derfor tænkte jeg at hvis der er nogen der har brug for en privat babysitter er jeg til rådighed. Ser dog helst at det er hjemme hos mig pasningen foregår. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2012 Hvis der er nogen der søger en babysitter, så vil min hustru gerne tilbyde sin tid. Vi bor i Lindeborg, ikke så langt fra Svågertorp, så send mig en PM hvis det har interesse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2012 Rekommenderar denna sidan för de som vil jobba med babysitting och för familjer som söker babysitter www.grannar.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2012 Ja vi havde en fin aftale med en via Grannar.se som skulle være kommet forbi mellem 11 og 12 i dag for at hilse på os og vores pige. Hun er endnu ikke dukket op på trods af at hun sendte en mail i morges hvor hun bekræftede at hun kom. Det KAN selvfølgelig godt være en god undskyldning, men ja... Nok nærmere nok bare ikke særlig seriøst! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2012 Ja vi havde en fin aftale med en via Grannar.se som skulle være kommet forbi mellem 11 og 12 i dag for at hilse på os og vores pige. Hun er endnu ikke dukket op på trods af at hun sendte en mail i morges hvor hun bekræftede at hun kom. Det KAN selvfølgelig godt være en god undskyldning, men ja... Nok nærmere nok bare ikke særlig seriøst!Til grannar.se's forsvar kan jeg så fortælle, at vi fandt vores barnepige der, helt fantastisk sød pige; seriøs og initiativrig, så det er nok snarere individet end grannar.se det kommer an på tror du ikke? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2012 Det er helt sikkert kun individuelt og intet med siden! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2012 Grannar.se er godt nok en smart service. Andre der har erfaringer med den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2012 Vi endte i øvrigt også med at finde en super sød babysitter på siden :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites