kevinff 10 Anmeld indhold Skrevet September 16, 2010 Imens jeg sidder foran computeren og stener kører tv'et på politijagt her til aften og der stopper dansk politi en gut som påstår han ingen adresse i sverige har da han bor i skoven? (medmindre jeg har hørt forkert men er ret sikker på jeg hørte rigtigt) og han siger han har en postboks man kan skrive til? Er dette korrekt og lovligt? hvis ja så kan man forhåbentlig ikke købe en bil på svenske plader på den måde vel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2010 Han har en adresse, men skal du sende post til ham , skal det sendes til en postbox, da de ikke kører ud med post hvor han bor ;-) Sendes det til postboxen er de sikker på at han får posten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2010 Med andre ord, så kan man sagtens bo hér, uden at koordinatet kan oversættes til en postmæssig korrekt adresse. Så ja - det burde der ikke være noget fisk i :) Ej heller med indehav af motoriseret afgiftspligtigt køretøj. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2010 Med andre ord' date=' så kan man sagtens bo hér, uden at koordinatet kan oversættes til en postmæssig korrekt adresse. Så ja - det burde der ikke være noget fisk i :) Ej heller med indehav af motoriseret afgiftspligtigt køretøj. Jeg tror der er større sandsynlighed for at finde en nabo på bunden af Marianergraven end i den del af verdenen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kevinff 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2010 Med andre ord' date=' så kan man sagtens bo hér, uden at koordinatet kan oversættes til en postmæssig korrekt adresse. Så ja - det burde der ikke være noget fisk i :) Ej heller med indehav af motoriseret afgiftspligtigt køretøj. Hvad gør man så? Hvis man som dansker vil flytte sin adresse til en svensk skov? Det giver ingen mening i mit hoved :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2010 Du køber vel en torp til at begynde med ;) Der er jo ikke tale om en subsistensløs uden adresse, vel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2010 Hvad gør man så? Hvis man som dansker vil flytte sin adresse til en svensk skov? Det giver ingen mening i mit hoved :DSom Jakriborg også skriver, så køber du bare et torp langt ude på bøh'eren, og flytter din adresse dertil. At posten så skal afhentes på nærmeste postboks-kontor e.l. er jo kun til gene for dig selv. ;) Nej - du kan nok ikke slippe afsted med en dansk postboks, hvis det var dét du havde i tankerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2010 Med andre ord' date=' så kan man sagtens bo hér, uden at koordinatet kan oversættes til en postmæssig korrekt adresse. Så ja - det burde der ikke være noget fisk i :) Ej heller med indehav af motoriseret afgiftspligtigt køretøj. Bliver til en pæn sjat i kørselsfradrag, hvis du pendler til kbh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2010 Bliver til en pæn sjat i kørselsfradrag' date=' hvis du pendler til kbh [/quote'] Mon ikke skat bliver nysgerrig om hvordan du pendler hver dag :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kevinff 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2010 Som Jakriborg også skriver, så køber du bare et torp langt ude på bøh'eren, og flytter din adresse dertil. At posten så skal afhentes på nærmeste postboks-kontor e.l. er jo kun til gene for dig selv. ;) Nej - du kan nok ikke slippe afsted med en dansk postboks, hvis det var dét du havde i tankerne. Hehe jeg sagde somsådan ikke noget i tankerne :) synes bare det lød underligt at sådan noget kunne lade sig gøre :b jeg er skam på jagt efter en lejlighed/et hus i sverige og ikke lige en adresse i skoven :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites