Jump to content
kevinff

Bo i skoven?

Recommended Posts

Imens jeg sidder foran computeren og stener kører tv'et på politijagt her til aften og der stopper dansk politi en gut som påstår han ingen adresse i sverige har da han bor i skoven? (medmindre jeg har hørt forkert men er ret sikker på jeg hørte rigtigt) og han siger han har en postboks man kan skrive til? Er dette korrekt og lovligt? hvis ja så kan man forhåbentlig ikke købe en bil på svenske plader på den måde vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Med andre ord, så kan man sagtens bo hér, uden at koordinatet kan oversættes til en postmæssig korrekt adresse. Så ja - det burde der ikke være noget fisk i :) Ej heller med indehav af motoriseret afgiftspligtigt køretøj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Med andre ord' date=' så kan man sagtens bo hér, uden at koordinatet kan oversættes til en postmæssig korrekt adresse. Så ja - det burde der ikke være noget fisk i :) Ej heller med indehav af motoriseret afgiftspligtigt køretøj.
Jeg tror der er større sandsynlighed for at finde en nabo på bunden af Marianergraven end i den del af verdenen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Med andre ord' date=' så kan man sagtens bo hér, uden at koordinatet kan oversættes til en postmæssig korrekt adresse. Så ja - det burde der ikke være noget fisk i :) Ej heller med indehav af motoriseret afgiftspligtigt køretøj.
Hvad gør man så? Hvis man som dansker vil flytte sin adresse til en svensk skov? Det giver ingen mening i mit hoved :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad gør man så? Hvis man som dansker vil flytte sin adresse til en svensk skov? Det giver ingen mening i mit hoved :D
Som Jakriborg også skriver, så køber du bare et torp langt ude på bøh'eren, og flytter din adresse dertil. At posten så skal afhentes på nærmeste postboks-kontor e.l. er jo kun til gene for dig selv. ;) Nej - du kan nok ikke slippe afsted med en dansk postboks, hvis det var dét du havde i tankerne. :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bliver til en pæn sjat i kørselsfradrag, hvis du pendler til kbh :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som Jakriborg også skriver, så køber du bare et torp langt ude på bøh'eren, og flytter din adresse dertil. At posten så skal afhentes på nærmeste postboks-kontor e.l. er jo kun til gene for dig selv. ;) Nej - du kan nok ikke slippe afsted med en dansk postboks, hvis det var dét du havde i tankerne. :tongue2:
Hehe jeg sagde somsådan ikke noget i tankerne :) synes bare det lød underligt at sådan noget kunne lade sig gøre :b jeg er skam på jagt efter en lejlighed/et hus i sverige og ikke lige en adresse i skoven :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites