Futz 12 Anmeld indhold Skrevet September 16, 2010 For nogle/en del år siden cirkulerede der en fake reklame (men vist nok lavet af Grey-Kbh.) for Clearasil. Man så en bænk med nogle fordrukne sutter - hvoraf der manglede en sut/stodder. Ud for den anden sut var der så en tale bobbel med citatet "Bjarne for fa'en" og neden under billedet stod der så med logo og det hele "Clearasil - fjerner bumser" Hvis nogen kan uploade eller linke så bliver jeg glad (Nb! Der er så vidt jeg kan se andre der søger på nettet efter det samme - det er ikke mig !) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2010 Nå nu fandt jeg et - omend dårlig udgave - selv: http://deedee.dk/index.php?id=1030 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2010 Hejsa! Smukt med dette indlæg, har søgt efter denne reklame i laaaang tid nu. Blev sjovt nok henvist hertil fra en anden side :) Kender du også en der hedder Bjarne hehe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites