PJKB 10 Anmeld indhold Skrevet September 14, 2010 Er på springet til at købe en brugt X6, men har læst rygter om at der kommer en 3-seats option til den faceliftet X6 i 2011. Nogle som kender til dette? Andre siger at der aldrig kommer denne option fordi det ikke "tekniske" er muligt i en coupé som denne:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2010 vi har også kigget på den og hørt rygtet, men også er det kun er på det amerikanske marked til at starte med...men der er også nogle der siger at der er frigivet en 3 personers bagsæde option i april i år til x6 i Europa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2010 Jeremy Clarkson on X6... http://www.youtube.com/watch?v=NYm_fxjyAYs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2010 Jeremy Clarkson on X6... Jeg synes, man efterhånden blir lidt træt Jeremys facon (jeg er ellers fan af Topgear) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2010 Jeg synes, man efterhånden blir lidt træt Jeremys facon (jeg er ellers fan af Topgear) Samme her, de er blevet lidt meget "over-the-top...-gear" i deres underholdning, men mht X6'erne syntes jeg måske de har lidt ret. Jeg syntes den ser vildt spændende ud, men hvis hverken den kan den ene eller det andet, er det så ikke lidt for meget en "poser" bil... Det er en stor bil, men der er ikke noget plads i den. Det er en høj bil, men den kan ikke engang køre op af en græsplæne. Den er en dyr bil, men den er ikke komfortabel. Den ser hurtig ud, men næppe en man gider tage på trackdays i.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2010 Har lige talt med BMW Helsingborg og Malmö og de har også hört rygter, men facelift kommer tidligst om et år. Angående Top Gear er det TOTALT latterligt indslag. Bilen er netop kendt for at stå ekstra godt fast (se flere eksemplar på youtube). Jeg tror helt klart han köre på sommerdäk i indslaget!! Jeg har kun prövet X6 35i med 306HK (benzin) og den körer rigtig godt og er f.eks langt skarpere end min egen ML 320 fra 2007. Har set en test hvor den faktisk er bedre end Cayenne GTS på bane. Det var så en X6 50i med Adaptive Drive. Jeg elskede Top Gear i starten, men syntes virkelig de er nogle politiske fjolser som er meget religiöse i forhold til bilvalg. Test din kommende bil selv og don´t give a damn hvad andre mener. Det er lidt ligesom biografanmeldere!! X6 er helt unik i mine öjne og salget er kommet totalt bag på BMW. De har solgt mere end det dobbelte af hvad de forventede. Hvordan tror i det vil påvirke brugsvognsvärdien på en 4-personers X6, hvis der kommer en 5-personers om 1 år?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites