Jump to content
Wallaroo

Kan nogen give mig en liste over vognmænd i Malmø og omegn?

Recommended Posts

Pga krisen er det komplet umuligt for mig at finde job som lastbilchaufør i DK, men den svenske økonomi tordner jo derud af lige nu, og man kunne formode at chancen for job i denne branche derfor må være større i Sverige. Hvad hedder vognmand og lastbil på svensk? Eller kan nogen evt linke til sider for lastbil vognmænd i Malmø og omegn, så jeg lige kan sende dem en mail og høre om mulighederne for job? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pga krisen er det komplet umuligt for mig at finde job som lastbilchaufør i DK, men den svenske økonomi tordner jo derud af lige nu, og man kunne formode at chancen for job i denne branche derfor må være større i Sverige. Hvad hedder vognmand og lastbil på svensk? Eller kan nogen evt linke til sider for lastbil vognmænd i Malmø og omegn, så jeg lige kan sende dem en mail og høre om mulighederne for job? :D
Ikke for noget, men kan du ikke engang selv finde ud af det skal du nok ikke regne med at kunne få noget job. Derudover er det usandsynligt at du får job når du ikke kan svensk:laugh: Lastbil hedder sjovt nok lastbil:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Firmaet/vognmanden hedder et "Åkeri". Det kan du søge på med godt resultat. Evt. kombineret med "skåne". Det vil give dig følgende liste: Sture Nilssons Åkeri ABwww.snafab.se - 0413-211 10 ÅW Åkeri ABwww.awakeri.se - 070-584 46 43 Leif Dagsbergs Åkeri ABwww.dagsbergsmarksten.se - 0413-148 56 Börje Jönsson Åkeri ABwww.bjtrucks.com - 042-29 50 50 Agne Petterssons Åkeri ABwww.i-hassleholm.se - 0451-838 46 Arne Mohlins Åkeri ABwww.mohlinsakeri.se - 0435-540 50 Dojjans Åkeri ABwww.dojjansakeri.se - 0413-55 05 06 I øvrigt velkommen til vores forum. Jeg ønsker dig held og lykke med din jobsøgning i Sverige, og jeg håber du finder noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites