newport 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2010 http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=13863&highlight=downs Normal test blev IKKE udført - scanning som viste tyrenakke, blev kommenteret med han har vist fed nakke. Diagnosen blev fremstillet de unge forældre på en 8 personers stue med her har vi nok en mongol - dette sagt af en såkaldt overlæge. Jeg googlede hele natten og havde større baggrundsviden en ham dagen efter da jeg mødte ham. Den senere åbne hjerte operation blev udskudt 8 gange på Lund - og kun gennemført da vi gik hårdt og truede med at gå til pressen - udskudt til trods for at døden kunne indtræffe når som helst. Aldrig mere svensk sygehus - aldrig mere sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2010 Helsingborg Hej Kedeligt med diverse historier. Vi har dog kun gode erfaringer med Helsingborgs hospital. 2 gode fødsler og utallige besøg på barnakuten. De fandt også ud af at jeg havde ødelagt to sener til min biceps, efter at Herlev hospital havde sendt mig hjem med en fibersprængning ;-) Vi kender også en "dansk" sygeplejerske der skiftede fra Helsingør til Helsingborg og hun har kun gode ting at sige. Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ice 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2010 Kan kun sige vi også kun har haft positive oplysninger med Helsingborg, og generelt oplever vi der er bedre service i hele sunhedssektoren i sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites