Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2011 Så fik jeg mit første job tilbud :) Østrig har lagt et bud ind, men jeg tager nu til Wales alligevel for at se og høre om hvad de har at tilbyde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2011 Så fik jeg mit første job tilbud :) Østrig har lagt et bud ind, men jeg tager nu til Wales alligevel for at se og høre om hvad de har at tilbyde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2011 Så fik jeg mit første job tilbud :) Østrig har lagt et bud ind, men jeg tager nu til Wales alligevel for at se og høre om hvad de har at tilbyde. Sådan, det er godt gået Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2011 Tillykke Frakkel - godt gået! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2011 Tillykke Frakkel - godt gået! Jeg ved nu ikke om det er godt gået, jeg blev trods alt færdig i maj måned. Men hvis man ser bort fra det, så er det simpelthen en stilling der passer nøjagtig på den profil jeg har. At det er DKs skatteydere der har betalt den må man så trække på skuldrene af. Jeg har skam forsøgt at finde job i DK, men det kunne ikke lykkes for mig. Måske kan jeg vende tilbage om 5 år og så ryge under forskerskattereglerne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2011 Så er beslutningen truffet det bliver Østrig. Jeg har dog stadig ikke mistet lysten for at bo i en grænseby ;) http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&q=Sch%C3%A4rding,+%C3%96sterreich&aq=0&sll=55.869147,11.228027&sspn=11.415156,13.07373&ie=UTF8&hq=&hnear=Sch%C3%A4rding,+%C3%98vre+%C3%98strig,+%C3%98strig&ll=48.565703,13.386841&spn=1.679461,1.634216&z=9 Nu er det så tid til at lære noget tysk med stærk accent, det skal nok blive sjovt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2011 Så er beslutningen truffet det bliver Østrig. Jeg har dog stadig ikke mistet lysten for at bo i en grænseby ;) http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&q=Sch%C3%A4rding,+%C3%96sterreich&aq=0&sll=55.869147,11.228027&sspn=11.415156,13.07373&ie=UTF8&hq=&hnear=Sch%C3%A4rding,+%C3%98vre+%C3%98strig,+%C3%98strig&ll=48.565703,13.386841&spn=1.679461,1.634216&z=9 Nu er det så tid til at lære noget tysk med stærk accent, det skal nok blive sjovt! Stort tillykke med det :th2: Så kommer du til at bo i nærheden af en masse god øl og skisportsteder Hvilket firma er det, hvis man må spørge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2011 Stort tillykke med det :th2: Så kommer du til at bo i nærheden af en masse god øl og skisportsteder Hvilket firma er det, hvis man må spørge. firmaet hedder EVGroup http://www.evgroup.com/en og det jeg skal arbejde med er stort set i forlængelse af mit afgangsprojekt (imprægnering i mikro/nano skala f.eks. mikrolinser og nanostrukturer på lysdioder for højere effektivitet) , så indkøringen bliver nok ikke så hård. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2011 firmaet hedder EVGroup http://www.evgroup.com/en og det jeg skal arbejde med er stort set i forlængelse af mit afgangsprojekt (imprægnering i mikro/nano skala f.eks. mikrolinser og nanostrukturer på lysdioder for højere effektivitet) ' date= så indkøringen bliver nok ikke så hård. Cool nok, Jakob:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2011 Tillykke :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2011 Takker!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2011 Stort tillykke, Jakob :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2011 Ja tillykke, betyer det så du melder dig ud af LAN-klubben. :-) PS: midt mellen Munchen og Bratislava. mega nice Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2011 Ja tillykke, betyer det så du melder dig ud af LAN-klubben. :-) PS: midt mellen Munchen og Bratislava. mega nice Selvom det ikke er helt det samme så kan jeg jo stadig være med hvis det drejer sig om SC2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites