Tomcat 10 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2010 Jeg handler tit og ofte på ICA i bunkeflostrand og det virker som om den bliver mere og mere populær. :) Derfor undrer jeg mig over hvorfor de har sådan en ringe parkeringsplads med huller i jorden og en ekstrem small indgang til parkeringspladsen. Er det Malmö kommun der ejer parkeringspladsen? Eller er den privat eget? Et eller andet burde der ihvertfald gøres, det er ret så tydeligt at folk er besværet i "myldretiden" lige der ved indgangen til parkeringen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Der er nok bedre held ved at tale direkte med butikken :) anders.nord(indsætsnabela)supermarket.ica.se Han står som kontaktperson. Men jo, jeg har kørt i de vejhuller et par gange, og det burde fixes! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GigiCD 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2010 Jeg syntes også det er ret irriterende med de store huller på den parkeringsplads. Men jeg tror faktisk at man vil få mest ud af detr hvis man går til selve butikken som Swan skriver.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2010 Jeg er begyndt at køre til willys i lindham hvis jeg skal have flere ting da der godt kan spares en del penge på det der ovre.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lisberg 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2010 Lyqvist: +1 :) Kører kun i ICA hvis det er absolut nødvendigt det jeg skal bruge lige her og nu :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites