Penny 10 Anmeld indhold Skrevet September 5, 2010 Hej med jer, Vi er i gang med at kigge efter hus til leje i Malmø eller omegn. Jeg har set nogle huse til leje i Genarp, og så er mit spørgsmål: er der nogen der ved hvordan transport mulighederne er hvis vi skal pendle til København via offentlig transport? På forhånd tak. venlig hilsen Pernille Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2010 Altså, det er jo noget med busser, for der er ingen togstation. Det kan blive en længere rejse, er jeg bange for, men det kan da lade sig gøre: Skånetrafiken... Jeg ville nok anbefale jer at overveje noget mere centralt, eller måske overveje at få bil(er) hvis i vil bo på landet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Penny 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2010 Ja, jeg tænkte det nok. Det ser også sådan ud når jeg kigger på kort over Malmø at der ikke er togstation. Vi har tænkt at købe bil, men vi er tre voksne så der bliver noget med at en eller to af os skal på forskellige tidspunkter bruge off. transport. Tusind tak for dit svar. Vi søger videre :-) Venlig hilsen Pernille Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2010 Det var så lidt. Tillad mig (igen-igen!) at anbefale Jakri AB, som administrerer både Jakriborg, samt rækkehuse i bl.a. Åkarp, begge steder med togforbindelser til Malmö. På linket kan du se hvad de har ledigt p.t. (der er ingen ventelister). Vi bor selv i Jakriborg og min kæreste tog-pendler til Østerbro hver dag. Turen tager 1 time og 15 min til København H. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2010 Turen tager 1 time og 15 min til København H. Med udsigt til 10-20 minutters kortere rejsetid når citytunneln åbner? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Med udsigt til 10-20 minutters kortere rejsetid når citytunneln åbner? Absolut værd at tage med i betragtning, så klart! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Penny 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Hej igen, tak for dine info. Jeg har prøvet at indsende en ansøgning via deres hjemmeside, men det lykkedes ikke: ugyldigt personnr og da vi ikke er flyttet endnu så har vi jo ikke et svensk, men jeg kan vel søge telefonisk måske? Vi har to katte, ved du om man må ha' husdyr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Du kan sagtens tage en snak med dem i telefonen, de er ganske flinke og forstående. Og ja, du må gerne have husdyr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Penny 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Det vil jeg gøre og endnu en gang tak for hjælpen:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites