Jump to content
Pendleren

Audi Q7 3.0 TDI el. BMW 535d Touring

Recommended Posts

BMWen, bedre dieseløkonomi samt billigere serviceomkostninger, efter hvad jeg har fået oplyst og kunne læse mig til :-) Og så syns jeg personligt at BMWen er pænere og har bede køreegenskaber. Dog plejere BMWere at være lidt dyrer at forsikre - men kan være det bare er pga. det område jeg bor i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BMWen, bedre dieseløkonomi samt billigere serviceomkostninger, efter hvad jeg har fået oplyst og kunne læse mig til :-) Og så syns jeg personligt at BMWen er pænere og har bede køreegenskaber. Dog plejere BMWere at være lidt dyrer at forsikre - men kan være det bare er pga. det område jeg bor i.
Jeg er også til BMW 535d, men uha den Audi er fin med S-Line guf. Skal prøve en tur i Audi'en imorgen, men lad os bare sige at den har noget at leve op til vedr. BMW'en og dennes køreegenskaber...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne også godt tænke mig en 535d Touring, med det hele. Tænker bare om den måske er svær at komme af med igen, nu hvor der er kommet ny 5 serie. Er der nogle der evt. kan gi lidt råd her? Kan det "betale" sig at købe en "gammel" model?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft en 535d Touring indtil for 6 mdr siden. Solgte den netop fordi den nye var på vej. Den var rigtig let at sälge. Husk at välge en M-Sport model. Den er langt federe specielt som Touring. Jeg er ret sikker på den vil väre populär og let at sälge de näste 1-2 år, men der er sket gevaldig meget med den nye 5-serie. Feks. er den nye 530d hurtigere end gamle 535d. Så Du kommer klart til at körer rundt i "yesterday news" og selv en uvidende kvinde vil kunne se det:-)............. I övrigt syntes jeg det er svärt at sammenligne Q7 med 535d........Det er to vidt forskellige biler. BMWén er en semiracer med god brändstofökonomi som er en fryd på Autobahn, specielt ved Kassel bakkerne, hvor den träkker fra de fleste 4-dörs biler med under 400HK. For 4 år siden var det den kraftigste dieselmotor på marked (også mere end VW´s V10tdi som var ineffektiv). Q7 er en gumpetung 4x4 som kun skal köbes hvis man vil have god plads, komfort og en läkker rejsebil.................Det er IKKE en bil man kaster om hjörnerne og gode prästationer er en by i Rusland medmindre Du välger V12éren. Jeg skiftede min 535d til en ML 320 som kan sammelignes med en Q7 og jeg overvejer kraftigt den helt nye 535d.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites