Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2010 Hørt hørt ;-) Sjovt og spillene var også lige i øjet.... også godt med lidt frag-spil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2010 Mon ikke det kan ordnes hvis du kun mangler lidt drivere :-) Ja det skulle man tro, men windows 7 64-bit kendte ikke LAN driverne, og 32-bit versionens DVD var i udu :( Efter lang tids søgen fandt jeg frem til producenten af LAN chippen (for driverne lå ikke på fabrikantens hjemmeside), men de var opkøbt, og de nye ejeres hjemmeside var nede pga. vedligeholdelse. Det endte med at jeg måtte i kælderen og hente nogle gendannelses skiver og geninstallere Vista. =( Jeg tror det bedste sted at få hjælp må være hos Bananas i aften... Med mængden af computerkyndige mennesker :D Jeg tror helt sikkert det havde været sjovere at være hos jer, men hvis jeg var taget afsted med hvad jeg _troede_ jeg skulle bruge så var jeg ikke kommet ret langt :D Afgjort. Skide hyggeligt. :th2: Det kan vi forhåbentligt gøre om igen inden alt for lang tid. Jeg håber også der snart kommer et arrangement igen, så skal jeg nok have computeren klar i god tid ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2010 Er der stemning for en omgang mere? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2010 Er der stemning for en omgang mere? :) oh yeah Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2010 Jeg er klar på en omgang ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2010 jeg er også med denne gang så. sidst lår det lige midt i en oktoberfest desværre. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg er klar på en omgang ;-) Så må vi bare håbe hardwaren ikke kringler som sidst ;) 5 mand indtil videre... Anyone else up for the challenge? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Så må vi bare håbe hardwaren ikke kringler som sidst ;) 5 mand indtil videre... Anyone else up for the challenge? Jo, lidt bøllebank og shootout kan man jo altid bruge :th2: Men reelt kommer det jo nok an på dato etc Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg er også frisk igen :) Men jeg er måske lidt vanskelig mht. dato. Var stedet hos mig ok sidst? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg er også frisk igen :) Men jeg er måske lidt vanskelig mht. dato. Var stedet hos mig ok sidst? Det var topdollar hos dig :th2: Jeg kom sent, men kan bare sige at alt var perfekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg er også frisk igen :) Men jeg er måske lidt vanskelig mht. dato. Var stedet hos mig ok sidst? Det var super. :) Jeg kan umiddelbart selv lørdag i uge 43, 44, 45 eller 46. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg er game på lidt protoss-bank igen, selvfølgelig :-) Og lidt wupass i et eller andet skydespil, det vi spillede sidst var ok :-) Jeg synes stedet var suverænt, du må dog lige gøre noget ved det blæsevejr ;-) Jeg kan bedst d. 6 og 20 Nov. (uge 44 og 46) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg er også frisk igen :) Men jeg er måske lidt vanskelig mht. dato. Var stedet hos mig ok sidst? Det var sku iorden :) Er der stemning for uge 44, den 6. november? Og så skal vi også finde et sted at være... Hvis der ikke er nogen som har pladsen kan jeg måske arrangere lokaler, men det bliver så i KBH... GT5 er så udkommet til Playstation et par dage forinden så jeg kan slæbe min PS3 med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Det var sku iorden :) Er der stemning for uge 44, den 6. november? Og så skal vi også finde et sted at være... Hvis der ikke er nogen som har pladsen kan jeg måske arrangere lokaler, men det bliver så i KBH... Jeg læste Klaus' indlæg - mellem linjerne i hvert fald ;) - at han gerne lægger domicil til igen, hvis vi syntes, det var i orden sidst. Stemmer det nogenlunde, Klaus? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Min weekend kalender er fuld for resten af oktober. Men lørdag den 6. november er fri - så der vill jeg godt kunne lægge hus til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg læste Klaus' indlæg - mellem linjerne i hvert fald ;) - at han gerne lægger domicil til igen' date=' hvis vi syntes, det var i orden sidst. Stemmer det nogenlunde, Klaus? :)[/quote'] Det var alt for subtilt til jeg fangede den :D Så er det en aftale... Hvem er friske den lørdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg læste Klaus' indlæg - mellem linjerne i hvert fald ;) - at han gerne lægger domicil til igen' date=' hvis vi syntes, det var i orden sidst. Stemmer det nogenlunde, Klaus? :)[/quote'] Det var måske også ret "frit/frisk fortolket" af Frederik Jeg ville bare lige lufte stemningen lidt omkring stedet inden jeg meldte ud hvor få datoer jeg kunne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 I'm game :D Og fedt af dig Klaus at du vil ligge hus til igen, det var jo en dejlig udsigt man sad med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 er 100% klar :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Det var sku iorden :) GT5 er så udkommet til Playstation et par dage forinden så jeg kan slæbe min PS3 med :) Tror du også på julemanden og påskeharen :-) hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Så er det en aftale... Hvem er friske den lørdag? Her! Det var måske også ret "frit/frisk fortolket" af Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2010 Tror du også på julemanden og påskeharen :-) hehe Eksisterer de ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2010 Så er det en aftale... Hvem er friske den lørdag? Stort måske herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2010 Stort måske herfra Så ligesom sidst ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2010 Jeg fandt ud af at min pc rent faktisk godt kan spille SC2 så jeg er også med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites