Jump to content
bananas

Øresunds Lan September 2010

Recommended Posts

Jeg er sgu heller ikke særlig skarp til mange af de spil - det er nok mest det sociale som tæller i arrangementet. Det er tilladt at tage hjem og sove mellem dagene - jeg skal i hvert fald ned og sove i soveværelset nogen timer undervejs, men det skal ikke forhindre andre i at køre non-stop. Så du er velkommen - du skal bare give en klar tilmelding hvis du vil med.
Troede jeg jeg gjorde? Men hvis så .... jeg kommer gerne fra lørdag, men er næppe med hele natten :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tænkte på hvid tid folk har tænkt at komme.. bare så vi ikke sidder 2 stykker... tænkte på en 15 tiden måske..... Så kan man nå at slapper lidt af og holde hele natten :-)
Jeg har planer om at komme allerede kl. 11:00 om lørdagen. Hvis der ikke er kommet så mange andre endnu på det tidspunkt, giver det mig blot mulighed for at øve mig lidt. :) Forventer at køre hjem for at sove omkring kl. 23:00 for så atter at være klar søndag kl. 11:00.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har planer om at komme allerede kl. 11:00 om lørdagen. Hvis der ikke er kommet så mange andre endnu på det tidspunkt' date=' giver det mig blot mulighed for at øve mig lidt. :) Forventer at køre hjem for at sove omkring kl. 23:00 for så atter at være klar søndag kl. 11:00.[/quote'] Jeg regner også med at dukke op ikke alt for længe efter klokken 11, men bliver der ikke natten over og regner ikke med at komme søndag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Angående rattet, så sættes det normalt fast på bordet med sådan nogle spændeskruer. Jeg har ikke selv oplevet mærker men det kan nok ikke udelukkes. Det ene af bordene er tilfældigvis ikke et ældre et af dato hvor det ikke har den store betydning ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angående rattet' date=' så sættes det normalt fast på bordet med sådan nogle spændeskruer. Jeg har ikke selv oplevet mærker men det kan nok ikke udelukkes. Det ene af bordene er tilfældigvis ikke et ældre et af dato hvor det ikke har den store betydning ? :)[/quote'] æh - nej - det er ovenpå, hvor sofabordet står foran fladskærmstv'et. Men vi kan vel sætte nogen møbelskånere ind imellem, hvis det skal være. Vi ser på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en 8 ports 100 mbit switch et eller andet sted mener jeg, kan lede efter den hvis vi mangler :-) Jeg har også kabler hvis nogen mangler, 5, 7 og 10 m liggende..... Jeg vil tilslutte mig at komme kl 11 og spille indtil jeg segner hvorefter jeg pakker og kører hjem en gang om natten, det lyder til at det er det de fleste gør.... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites