bananas 14 Anmeld indhold Skrevet August 31, 2010 Siden jeg har tilbudt at lægge lejlighed til synes jeg at det var på plads at lave en ny tråd, til at få ordentlig styr på det praktiske og hvem som egentlig deltager. Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 14, ultimativt max= 24). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Fra tidligst Lørdag d. 18. kl. 11.00 til senest Søndag d. 19. September kl. 22.00. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (jeg sender en pm med eksakt navn og adresse til dem som tilmelder sig) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Menace sup3rior DABP Rene Tomcat dannemare Lollikken larsk Frakkel Kommer måske (bekræft venligst deltagelse) Thomas Lund Bjarne233 "Mistænkt" for at være interesseret i at deltage pga. forrige tråd (bekræft venligst deltagelse): Swan Don A darksaint??? Praktiske detaljer: Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (godt nok er her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Mad: Det finder vi ud af. Spil: Finder vi ud af Switch: Er der 2 stykker som vil tage en switch med? gerne en gigabitversion. Noget jeg har glemt at nævne? Nogen tvivlsspørgsmål? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2010 Ready for battle .-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2010 Undertegnede og DABP deltager også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2010 Ligeledes klar. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2010 bekræfter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2010 Lige lovligt lang tid:) 18 september til 19 december. I kør sku på hårdt;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2010 Lige lovligt lang tid:) 18 september til 19 december. I kør sku på hårdt;) ups! - rettet nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2010 Smid mig lige på måske listen. Skal lige fikse en del praktisk - har "kun" Mac og har en halv aftale den dag. Men vil lige se hvad der kan gøres /Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2010 Jeg er på en måske..... Tingene skal lige falde på plads Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2010 Er der stemning for en ps3 + logitech g25 rat + gran turismo prologue ? Så kan man konkurere om hvem der er bedst til at køre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2010 Må sige at jeg på ingen måde kan køre bil, hverken i virkeligheden eller i spil.... :-) Men pløkke alt, det kan jeg..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2010 Yepper, jeg er klar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2010 For min skyld er det helt ok, hvis nogen vil spille på PS3 ind imellem - de skal bare selv have den med eftersom jeg ikke har en selv :). Jeg har en xbox 360 stående hvis det kan friste? den samler mest støv for tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2010 Hej Bananas Jeg melder mig gerne til under fanerne om lørdagen. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Hej Bananas Jeg melder mig gerne til under fanerne om lørdagen. \Tom Glimrende :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Du har glemt at opgradere status på Lollikken og mig fra "mistænkt" til "bekræftet". ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Hej Bananas Hvordan klares det praktiske? Jeg har en bærbar men den er ikke værd at spille på, så jeg ville gerne rigge en stationær op med en 23" skærm. Hvordan er din "bordssituation"? :) Til sidst men ikke mindst, hvornår er det vi modtager nærmere info omkring hvor det skal afholdes? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Har heller ingen bærbar der er værd at spille på, så det er klart min stationære jeg tager med, så skal også bruge lidt plads til min 24" :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Håber i får en forrygende aften/nat/morgen - og jeg håber at kunne deltage en anden god gang. Kom lige i tanke om vores gamle vandre-"pokal" fra klan [RFF]: Skulle i ikke lige banke en hurtig intern konkurrence op også? Det sætter lidt kant på spillet...når det nu skal være :th2::D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Hej Bananas Hvordan klares det praktiske? Jeg har en bærbar men den er ikke værd at spille på, så jeg ville gerne rigge en stationær op med en 23" skærm. Hvordan er din "bordssituation"? :) Til sidst men ikke mindst, hvornår er det vi modtager nærmere info omkring hvor det skal afholdes? Jeg kommer formentlig selv til at flytte min stationære pc en sal op og en 24'' skærm. Der er et 10 mands spisebord og et 8 mands spisebord til rådighed umiddelbart. Hvis nogen forøvrigt har en voksdug må i gerne tage den med til at beskytte bordet mod skruer i bunden af computerne - ellers bruger vi nogen møbelbeskyttere. regner med at sende præcis adresse ud næste weekend. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Du har glemt at opgradere status på Lollikken og mig fra "mistænkt" til "bekræftet". ;) ups - done! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Jeg står og flagrer på 'mistænkt' og måske tråden. Og ikke helt uden grund :D Jeg spiller relativt lidt og sjældent (og som regel kun kørespil eller simple logiske opgaver), og vil derfor næppe være en værdig modstander for nogen i denne sammenhæng. men jeg kunne dog godt have lyst til at være med på en ½ stol alligevel, hvis i er nok til selv at gøre det sjovt. Det betyder nok også at jeg næppe selv synes det er sjovt SÅ længe, men kan til gengæld være frisk på at hente pizza/cola etc, hvis det behov skulle opstå. Kort sagt, hvis i kan leve med at jeg er dilettant i spillet, så kommer jeg gerne, men holder næppe 24 timer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Lars, det vil glæde os at se dig, så kom endelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2010 Så er der sendt en pm med navn og adresse til dem som står på sikker tilmelding listen Sig lige til, hvis I ikke har fået den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2010 Jeg står og flagrer på 'mistænkt' og måske tråden. Og ikke helt uden grund :D Jeg spiller relativt lidt og sjældent (og som regel kun kørespil eller simple logiske opgaver), og vil derfor næppe være en værdig modstander for nogen i denne sammenhæng. men jeg kunne dog godt have lyst til at være med på en ½ stol alligevel, hvis i er nok til selv at gøre det sjovt. Det betyder nok også at jeg næppe selv synes det er sjovt SÅ længe, men kan til gengæld være frisk på at hente pizza/cola etc, hvis det behov skulle opstå. Kort sagt, hvis i kan leve med at jeg er dilettant i spillet, så kommer jeg gerne, men holder næppe 24 timer Jeg er sgu heller ikke særlig skarp til mange af de spil - det er nok mest det sociale som tæller i arrangementet. Det er tilladt at tage hjem og sove mellem dagene - jeg skal i hvert fald ned og sove i soveværelset nogen timer undervejs, men det skal ikke forhindre andre i at køre non-stop. Så du er velkommen - du skal bare give en klar tilmelding hvis du vil med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites