Jump to content
Lollikken

Brædte biler (Lindeborg eller Almvik)

Recommended Posts

ÅH, nej. Shit. Hvad er det for slyngler der hygger sig med at brænde biler af? Der er osse en del indbrud i biler på Danielsensvej. Forstår det ikke, ALMVIK er jo et stille og roligt kvarter. Jeg parkerer selv på Danielsensvej, og har længe forsøgt at få en P plads på Serenadgatan ( der er ledige pladser), men Riksbyggen, som administrerer P-Pladserne, siger at alle pladser er lejet ud. Måske jeg har været lidt slem ved damen der styrer P-Pladserne, ihvertfald er hun kort for hovedet og knap for r... når jeg ringer. P-Pladser er billige her - 100,- måned, så jeg har mistanke om at folk uden bil, lejer plads til børn og gæster på besøg. Måske man skulle forsøge at få lejen sat op, men det er vist svært at få flertal for det. Nå, det var det Thage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

100 kr måned er ikke specielt billigt synes jeg... vi giver 150 sek for 3 måneder for vores parkering (malmøhus22, riksbyggen) og lejen er enda høj iforhold til hvad den var da vi købte lejlighed der hvor vi gav 100 sek pr 3 måned.... men så er det kommet et langt bedre udemiljø hvor alt er lavet nyt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har holdt i garagen under willys, katrinelund, da vi boede på ellstorp. 400 om måneden og indbrud i en spritny bil efter et par måneder :fight: Ikke så sikkert i en garage når nogen sørger for døren ikke smækker :cry: Derefter var det op på en normal p-plads til 200 om måneden uden problemer med langfingrede typer..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Betaler også selv sølle 50 sek om måneden for min P-plads på foreningensområde - inkl. super snerytning og grusning om vinteren, så der er fripassage ud til vejen :D Er rart at se dem vi bruger til at gøre rent og rydte sne, fejer det ned for enden af p-pladsen, istedet for ud til sidderne hvor bilerne holder. Og der blir til og med rydtet på p-pladserne, hvis bilen ikke lige holder der når de fjerne sne :-) Men de får også serveret varm kaffe når de kommer forbi om vinteren griner, af dem der nu er hjemme og ser dem :D Det betaler sig at være flink ved "gårdmændende"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Betaler også selv sølle 50 sek om måneden for min P-plads på foreningensområde - inkl. super snerytning og grusning om vinteren, så der er fripassage ud til vejen :D Er rart at se dem vi bruger til at gøre rent og rydte sne, fejer det ned for enden af p-pladsen, istedet for ud til sidderne hvor bilerne holder. Og der blir til og med rydtet på p-pladserne, hvis bilen ikke lige holder der når de fjerne sne :-) Men de får også serveret varm kaffe når de kommer forbi om vinteren griner, af dem der nu er hjemme og ser dem :D Det betaler sig at være flink ved "gårdmændende"
Hvor vi bor, ser man dårligt nok en gårdmand synes jeg.. :S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I Lindeborg er prisen ca. 100 SEK / md udenfor og 300 indenfor. At Caroli er så meget dyrere har jo nok noget at gøre med at det i forvejen ikke er billigt at bo derinde :) Men man kan da også håbe på at man til den pris får bedre sikkerhed (videoovervågning, regelmæssig vagt) eller noget i den dur. I det mindste tiltag som minimerer voldtægt eller afbrænding af bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bor også i Lindeborg betaler 150skr om måneden for egen garage. Har prøvet at søge om en p-plads men umuligt, plus mange som har ikke bil lejer dem ud lidt dyrere har jeg hørt. Har bare engang oplevet at en nabo´s BMW havde fået taget næsten alt fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites