Juff 10 Anmeld indhold Skrevet August 23, 2010 davs er der andre herinde som pludselig er blevet opkrævet 840 istedet for de normale 1260 sek, til betaling 1 sept. Som jeg kan se det inde på malmöstad, er 840 for barn nr. 2. Umiddelbart kender jeg kun til at vi har et barn :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 Er dit barn startet i skole ? for det er afgift for barn nr. 1, på fritidshjem ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 Jeps eller dvs dagis/förskole.... han har gået der "længe", og har altid betalt max takst 1260.... han er 3.5 år. Men ja, ved skolbarnomsorg er max afgiften 840 sek. http://www.malmo.se/Medborgare/Forskola--utbildning/Forskola/Avgifter-och-regler/pagefiles/Avgifter-och-regler.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 davs er der andre herinde som pludselig er blevet opkrævet 840 istedet for de normale 1260 sek, til betaling 1 sept. Som jeg kan se det inde på malmöstad, er 840 for barn nr. 2. Umiddelbart kender jeg kun til at vi har et barn :p Juli og August betaler man 1260 kr. andre måneder betaler man 840 kr. Sådan er regel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 nej.... her er reglerne... har altid betalt 1260 hver eneste måned... men mon ikke det er en fejlmed de 840... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 Vi har haft et barn i Förskole i 3 år. Betalte 840 kr. Juli og august 1260 kr. Har høj indkomst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 mystisk når taksten for 1 barn er 1260 i malmö.... hmmmm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 Min kæreste siger når barnet bliver 4 år så bliver det 840 kr. om mdr. Juff, dit barn er blevet 4 år? ;-) Derfor... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miri 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 Jeg har også fået mindre at betale denne måned men kan hellere ikke selv forstå. Jeg har 2 børn og har altid betalt 2100skr eller deromkring men her denne gang kun 1260 i alt for begge. dvs 840 for barn nr 1 og 420 for barn nr 2, de er ikke 4 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 Man betaler altid det samme belöb (forudsat at indkomsten ikke ändrer sig) alle månederne. Der er ikke forskel. Da jeg var på barsel med nr 2 (og den äldste kun havde 15 timer i dagis/uge) fik vi pludselig ingen regning, og de sagde, at det var fordi det handlede om det "år" (august-august) at barnet fyldte 4, så havde man ret til 15 timer uden at betale. At det skulle göre sig gäldende i vores situation anede jeg ikke. Tror det er smartest du lige ringer og spörger :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2010 Min kæreste siger når barnet bliver 4 år så bliver det 840 kr. om mdr. Juff, dit barn er blevet 4 år? ;-) Derfor... Han bliver først 4 til marts :) Hver måned siden han startede har vi betalt de 1260 som er taksten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2010 Nye regler om det at gå i förskola, betyder at alle børn mellem 3 og 5 går gratis i børnehave i 15 timer om ugen... Nice nu når Tina er på barsel det næste års tid:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2010 Nye regler om det at gå i förskola, betyder at alle børn mellem 3 og 5 går gratis i børnehave i 15 timer om ugen... Nice nu når Tina er på barsel det næste års tid:)Men når Tina er på barsel har Savannah vel også kun ret til at komme i förskola i 15 timer? (Eller er der bedre regler i Annelöv som i Lund? (hvor det er 25 timer)). Det er da dejligt at få 15 timer gratis, men jeg ville personligt hellere selv kunne bestemme hvor länge mit äldste barn var i förskola, når jeg var på barsel (nej, det er ikke noget der kommer til at gälde for min del, men alligevel). Og hvorfor skal man betale for en måned hvor barnet slet ikke er på förskolan pga. ferie? (godt at afgiften er meget lavere end DK...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2010 Ja Savanna må kun være der 15 timer, men det måtte hun også kun inden. Og alligevel skulle vi betale fuld pris. Nu er hun der ligeså meget, og gratis. Det da kun positivt. Men når Tina er på barsel har Savannah vel også kun ret til at komme i förskola i 15 timer? (Eller er der bedre regler i Annelöv som i Lund? (hvor det er 25 timer)). Det er da dejligt at få 15 timer gratis' date=' men jeg ville personligt hellere selv kunne bestemme hvor länge mit äldste barn var i förskola, når jeg var på barsel (nej, det er ikke noget der kommer til at gälde for min del, men alligevel). Og hvorfor skal man betale for en måned hvor barnet slet ikke er på förskolan pga. ferie? (godt at afgiften er meget lavere end DK...)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites