FamLindgren 10 Anmeld indhold Skrevet August 19, 2010 Hej Vi er en familie som tænkerpå at flytte til Trelleborg. Hvor mange af skolerne har modermålsundervisning? Jeg kunne godt tænke mig at høre gode/dårlige erfaringer med at flytte til Sverige? Jeg ser frem til at høre fra jer:-) Hilsner Kristina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2010 Flytte til Sverige Du undrer dig nok over at der ikke er nogen der har svaret. Det er bare blevet besvaret så mange gange at der nok ikke er nogen der orker. Prøv søgefunktionen, der er masser af svar. Jeg tror iøvrigt ikke er så vigtig for særlig mange efterhånden. Den største fordel er nok bare at ungerne får karakterer i den de kan bruges til gymnasie indtagningen Hej Vi er en familie som tænkerpå at flytte til Trelleborg. Hvor mange af skolerne har modermålsundervisning? Jeg kunne godt tænke mig at høre gode/dårlige erfaringer med at flytte til Sverige? Jeg ser frem til at høre fra jer:-) Hilsner Kristina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites