terrapin 10 Anmeld indhold Skrevet August 17, 2010 Hej med jer, Kan I hjælpe mig med overstående spørgsmål? I Danmark er der jo en begrænsning på hvor mange sommerhuse man må eje, men gør det samme sig gældende i Sverige? Jeg er ved at klargøre lånesagerne med banken om at opkøbe 2 sommerhuse og en tom grund, hvor banken bad mig undersøge om man overhovedet må eje mere end eet hus i Sverige. Vi bor hverken i Sverige eller Danmark. Husene skal bruges i vor ferier og lånes-lejes ud når vi ikke benytter dem. Grunden vil vi bygge hus på, når vi om 6-7 år flytter til Sverige. Jeg håber I kan hjælpe mig!? Mvh. Kasper Hansen P.S. Hvis der skulle være en af jer, der bor i Malmø eller omegn, der har en Bentley Continental GT coupe til salg, hører jeg meget gerne fra jer. Jeg er i området i starten af September. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
terrapin 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Det var der aabenbart ingen der kunne hjaelpe med. Heldigvis fik jeg assistance fra anden side og vil derfor gerne dele det med jer. Det er, ifoelge ejendomsmaeglere og torpare.dk, ingen graenser for hvor mange ejendomme man kan eje i Sverige. Mvh. Kasper P.S. Hoerer stadig gerne, hvis der var en der skulle have ovenstaaende Bentley til salg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites