Nenad 10 Anmeld indhold Skrevet August 14, 2010 Hejsa For meget længe siden har jeg været i en eller anden lysbutik i nærheden af Lund. Jeg kan bare ikke huske hvor, den ligger ud til en motortrafik vej og der ligger en sko butik og noget overskudslager lige ved siden af. Hvis jeg husker rigtigt så er der er en masse have figur ude foran butikken. Nogen der har navnet eller websiden til den? Takker på forhånd Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2010 Måske Miljögården i Nova Lund? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2010 Det må være Lysia på vej på Hörby/Höör, du tænker på. Der ligger en skobutik (Skostallet) og et militært overskudslager lige ved siden af. Kør ad E22 mod Kalmar, og så ligger det kort efter afkørsel 25 (Löberöd) Du kan se det fra motortrafikvejen... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Kør ad E22 mod Kalmar' date=' og så ligger det kort efter afkørsel 25 (Löberöd) Du kan se det fra motortrafikvejen... :th2:[/quote'] Takker det er den. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites