slagteren 10 Anmeld indhold Skrevet August 14, 2010 Hej.. Jeg har boet i malmø i nu 3 år, og har faktisk aldrig været ude i natte livet, og se hvad der sker, og kender heller ikke rigtig de gode steder. Vi får nogle venner på besøg i aften og ville gerne ud og høre lidt live musik og få lidt cocktails + sjusser:p kender i nogle fede steder man kan tage hen påforhånd tak.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Tah fat i Gio herinde fra....Han kommer heller aldrig ud.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Tah fat i Gio herinde fra....Han kommer heller aldrig ud.....:D det var faktisk lidt sjovt :) også selv om det vist ikke passer??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Tror ikke lige mig og Gio går så godt i spænd sammen ;@) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Det var jo ikke til at forudse...... Man kan jo heller ikke være venner med alle.....:D Tror ikke lige mig og Gio går så godt i spænd sammen ;@) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Nu ved jeg ikke, hvad du er til - men nu skriver du høre lidt musik, og du skriver ikke så meget danse. Der er f.eks. Paddy's http://www.paddys.se/ Der kan du få cocktails og sjusser - og hvis du er heldig, kan du også få danset. Vh, Lars. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Gio har f.eks været hjemme hos mig ;-) Swing inn - natklub i flere etager med bl.a. karaoke, pianobar, afdeling med levende musik og diskotek eller Prins Berhard (skib med restaurant, levende musik og diskotek) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites