Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet August 13, 2010 Hvor dælen hitter man lidt grønsvære med nogen mål? Synes alle de baner jeg kommer forbi er spærret inde med 11m højt hegn omkring. Er der slet ikke et offentligt relativt ordentligt sted hvor man kan trille lidt bold? Om det er 11mands mål eller 7 mandsmål, om det er kunstgræs eller rigtig græs eller om det er i bur eller på åben bane, spiller ingen rolle. Bare et sted der altid har åbent og er tilgængeligt for alle. Gerne i og omkring Fosie. Anyone? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=55.555231,13.012276&spn=0.005898,0.01929&t=k&z=16 Denne bane tilhører vist en fodboldklub, jeg ved ike om man må bruge den. Den er ikke låst inde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Hejsa Det ser da spændende ud, det vil jeg lige teste inden længe. Desværre ser det ud som om det er grus og ikke græs som jeg nok mest hælder til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2010 Der er græsplæner øst og nord for de grusbaner du kan se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2010 der ligger fodbold baner i Bunkeflostrand, helt nede ved vandet, hvor der er åbnet ind til. Men der er også en del træning, så det gælder om ikke at ramme de dage :) men ser tit nogle der hygge spiller derinde om aftenen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2010 Hej Miriam, Har du mulighed for at linke via google.maps evt eller specificere lidt om hvor det er? Kommer ikke så tit i Bunkeflo... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2010 Hej Miriam, Har du mulighed for at linke via google.maps evt eller specificere lidt om hvor det er? Kommer ikke så tit i Bunkeflo... Til venstre i billedet kan du se de grønne baner :) og kan få billedet større i bunden http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=sj%f6v%e4gen%2c+bunkeflostrand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2010 Det vældig fint, mange tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites