Thage Løbner 10 Anmeld indhold Skrevet August 9, 2010 Stod lige å skulle bruge et par ledningsskjulere og en rist til afløbet i badeværelset. Kørte i Bauhaus - ligger lige ved siden af hvor jeg bor. Ledningsskulere: 3 stk for 99kr Dæksel 329 kr Et eller andet sagde mig at det var galt. Kørte til Ikea 6 ledningsskjulere: 19 kr og videre til Hormbach. : Dæksel: 79 kr Gad vide om der er andet der er helt galt prissat hos BAUHAUS? Tager de generelt pis på kunderne? For min skyld må de gerne tjene fedt, men mine 2 eksempler tyder da på foragt for kunderne. Gad vide om jeg nu kan holde mig væk, eller nærheden trækker en anden gang. Puha, det lettede at komme af med galden. Hilsener Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2010 Helt identiske produkter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2010 Fabrikanter forskellige, men produkter ens. Jeg mener, kabelskjulere med selvklæbende bag, ka næppe laves på så mange måder. Ristene er rustfrit stål og fint blanke. Så, JA de er ens. Hilsener Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2010 bauhaus Svågertorp: Køber du en stor træplade og får den skåret ud så bed om at få alle stumperne med. Dermed betaler du "plade-prisen". Lader du Bauhaus beholde stumperne tager de m2-pris for de udskårne dele hvilket i mit tilfælde endte med at koste 300 ekstra for 2 mdf-plader. Da jeg dagen efter påtalte dette sagde chefen dernede at sådan var deres procedure - hvilket jeg så kaldte bondefangeri eftersom de ikke gør opmærksom på denne temmelig store forskel i pris. Havde sku gladeligt taget mine 4 småstykker med hjem for at spare +300. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2010 Naturligvis er der stor forskel. Du kan i Bauhaus også købe rustfrie skruer til ingen penge hvor du betaler 3 gange så meget andre steder. Det er der naturligvis en meget god grund til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2010 Er der ikke noget med, at Bauhaus har en prisgaranti? Men det er sikkert kun for helt identiske produkter, altså samme fabrikat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2010 Er der ikke noget med' date=' at Bauhaus har en prisgaranti? Men det er sikkert kun for helt identiske produkter, altså samme fabrikat.[/quote'] Jo, men når man så påberåber sig prisgarantien, får man at vide, at man enten skal møde med de samme produkter sammen med kvittering, eller kunne fremvise katalog, hvor prisen er angivet. Handler aldrig mere i Bauhaus efter utallige eksempler på, at de er dyrere med nøjagtig samme produkt fra samme fabrikant. Deres prisgaranti er et kæmpe stort "stikke blår i øjnene" på godtroende kunder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2010 Handler aldrig mere i Bauhaus efter utallige eksempler på, at de er dyrere med nøjagtig samme produkt fra samme fabrikant. Som med så meget andet bør man sammenligne priserne inden et køb medmindre, der er andre forhold (serviceniveau, beliggenhed), som tæller for een - intet nyt under solen dér. Jeg synes ikke at ha oplevet den store forskel før (tærtimod) og kunne godt tænke mig at vide, hvor I ellers handler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2010 Som med så meget andet bør man sammenligne priserne inden et køb medmindre' date=' der er andre forhold (serviceniveau, beliggenhed), som tæller for een - intet nyt under solen dér. Jeg synes ikke at ha oplevet den store forskel før (tærtimod) og kunne godt tænke mig at vide, hvor I ellers handler?[/quote'] Se, nu er det såmen ikke for at jeg misunder Bauhaus at de vil tjene penge, men en pris på 99 kr for 3 kabelskjulere kunne tyde på at de ikke ved hvad de gør. Jeg tror ikke at Bauhaus indkøbere er dummere end de fleste, så de har nok købt varen til ret pris. Den der har prissat vare i butikken derimod, er nok dummere/smartere end de fleste. Enten ved han/hun ikke hvad varens værdi er for brugeren, ellr han/hun prøver bevist at tage røven på kunderne der bare lige står og mangler et par kabelskjulere. Den gevinst Bauhaus skorer er minimal og det renome de får er katastrofal i det lange løb. Flere end jeg har nok luret prisen og er blevet fornærmet over at de regner mig som en dum idiot der hopper på prisen( det er den begavede udlægning, den anden er som sagt at de ikke ved hvad de gør) Nå, men jeg vil dog stadig købe deres rustfrie skruer, når jeg skal lave min altan. Men de er under observation. Forresten, prøv at checke trappetrinsbelægning hos Bauhaus og K Rauta - prisforskellen er over hundrede kr pr stk. Hilsener Prispolitibetjent Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2010 Hej! Når man skal reklamere en prisforskel i Bauhaus, og har set samme vare fysisk i K-Rauta eller Hormbach, så lån hyldeforkanten med, den indeholder jo en stregkode, pris med mere, og er forbandet svær at løbe fra. I sagens natur bør man altid køre tilbage og sætte hyldekanten på igen hvor man har lånt den..... TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2010 Jeg fandt samme blandingsbatteri i krauta til en billigere penge tog et billede med mobilen og tog tilbage til bauhaus hvor de med det samme overholdt deres 112% prisgaranti. Men de er dyrere end de fleste, det var kun fordi jeg var presset jeg kørte de nævnte steder hen. Det var Bauhaus i Hyllinge(helsingborg) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
chaospilot 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2010 jeg købte beckers hq maling til mit hus sidste år - 1195 pr. spand i bauhaus. jeg fandt så i k-rauta samme maling til 995 kr. jeg tog et billede af skiltet - og besluttede mig for at købe malingen i k-rauta og returnere i bauhaus. Da jeg ville købe den ville de også have 1195 kr. for den - uagtet hvad der stod på skiltet. Jeg spurgte pænt hvordan de havde tænkt sig 200 kr. mere pr. spand når der stod noget andet på skiltet, og jubelidioten derinde besluttede sig for at forsøge at bilde mig ind, at rent juridisk var det sådan, at uanset hvad de skrev på skiltet - så var det altid prisen man blev opkrævet i kassen der var gældende - skiltene var nærmest kun vejledende. Jeg sagde til ham, at det nok var derfor han var blevet dum i arbejde i k-rauta og ikke advokat - for hjernen havde han ikke at slås med. Han blev sur - jeg smed alle de ting jeg havde i hænderne på gulvet og skred fra det hele. Gik i bauhau og fik min prisgaranti efter begrænset diskussion. er glad for nauhaus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites