credde 0 Anmeld indhold Skrevet August 7, 2010 Hejsa, Jeg har i dag købt et billede (uden ramme) i størrelsen 100 x 70. Jeg er på udkig efter en sort ramme til billedet (som normal alu-ramme bare i sort). Ikea havde den selvfølgelig ikke en sådan én hjemme. Er der nogle forslag til hvor man køber en sådan udover Ikea og Gallerix. Har allerede surfet rund på Ilva, Harald-Nyborg, Biltema, Jysk, Rusta, Bauhaus osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2010 Hmm... Hornbach måske - de har en ret stor afdeling med den slags sager lige til venstre når du kommer ind... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2010 Ellers kan en glarmester /billedgalleri lave en ramme til dig lige som du vil have den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2010 Der ligger et galleri/ramme-biks-something på Värnhem som kan klare sagerne. Kan dog ikke specificere nærmere, da det er en del år siden jeg har været der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2010 Takker for tipsene, jeg prøver ad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cphstreetwear 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Drewex Ram & Konstnärsmaterial Slussgatan 10 211 30 Malmö, Sweden 040-30 48 84 http://www.drewex.nu/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites