hrohibil 10 Anmeld indhold Skrevet August 7, 2010 Hvilke fitness steder er der i Helsingborg og hvad er deres priser cirka?? Jeg har været vant til Fitness World i DK til 229 DKK om måneden uden binding. Glæder mig til at høre fra jer. HRB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Loop 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2010 Der ligger Fitness 24 Seven i Helsingborg på Söder. Det er billigt, og har åbent døgnet rundt... Fitness 24 Seven Prästgatan 14 252 24 Helsingborg Tel: 042 219200 http://www.fitness24seven.com/2b/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrohibil 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2010 Udemærket center Takker Loop. det ser faktisk rigtigt fornuftigt ud. Sidder lige og lurer lidt på deres hjemmeside. HRB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrohibil 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2010 For lige at vende tilbage til det her emne. Kender du/i nogen fitness/trænings faciliteter som ikke har 1 års bindings periode? Jeg synes at de fleste er bindende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites