Immanuel Mio 10 Anmeld indhold Skrevet August 5, 2010 Hej Folkens, og tak for hjælpen i mine andre spørgsmål. Fik købt en Audi A4, 1,6 fra 1996 kørt 212.000 PRIS 18800 SEK :P Har haft for meget stress, så har ingen forsikring på den endnu! Hvor ville i anbefale mig jeg fik den forsikret, og jeg er ikke interesseret i noget Kasko forsikring, da jeg ikke mener at det er det værd på den slags biler :) Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig hurtigst muligt, så jeg ikke bliver knaldet for den. i kan evt. tjekke bilen ud USM654 og fortælle mig, om det var et godt køb eller ej. TAKKER PÅ FORHÅND Mvh Immanuel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Immanuel Mio 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Jeg har idag, indbo, samt ulykkeforsikring hos SVELAND, måske jeg skulle bruge dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Det plejer at hjælpe på prisen at have forsikringerne samlet en sted. Prøv at se hvad de tager for en halvforsikring.. Audien må også trænger til en trofast ejer, eftersom den har haft 13 tidligere :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Hvis ikke bilen står afstilt, skal du nok regne med at få en regning ind af døren fra trafikförsäkringsföreningen, på de dage den har stået uden forsikring.. Mere så du er opmærksom på det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Den er avstält 2 august... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Immanuel Mio 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Den er avstält 2 august... Hvad skal det betyde? Jeg skal ha mig en forsikring fra idag. hvad gøre jeg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Immanuel Mio 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Sveland vil ha 11,800 om året for en halvforsikring, Atava = 10458. hvad mener i med den er avsält 2 august? hvad er konsekvenserne for det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 http://www.transportstyrelsen.se/Vag/Fordon/Av-och-pastallning/Pastallning-av-fordon/ Den kan aktiveres igen via internettet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Anmälan via servicetelefon Genom att ringa vår servicetelefon på 0771-25 25 25 kan du ställa på ditt fordon. Här behöver du ha registreringsnummer och behörighetskod tillhands. Fordonet måste vara trafikförsäkrat För att du ska kunna ställa på ditt fordon, måste det finnas en trafikförsäkring i vägtrafikregistret (gäller inte släp). Om fordonet tidigare varit påställt, har vi i normalfallet redan en uppgift om en vilande försäkring. I så fall aktiverar vi den och meddelar ditt försäkringsbolag när du ställer på fordonet. Om trafikförsäkring saknas, måste du kontakta ditt försäkringsbolag och teckna en försäkring innan du anmäler påställning. Altså først en forsikring, og derefter kan du "ställe på fordonet" =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Sveland vil ha 11,800 om året for en halvforsikring, Atava = 10458. hvad mener i med den er avsält 2 august? hvad er konsekvenserne for det? De priser der lyder da langt ude i skoven, selv for helforsikring på så gammel en bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 De priser der lyder da langt ude i skoven' date=' selv for helforsikring på så gammel en bil.[/quote'] Ja, det må du nok sige.. Atava plejer at være ret så billige.. Immanuel: hvor gammel er du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 https://www.insplanet.com/ Prøv evt insplanet... De er dog glade for at ringe til en når man har søgt lidt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Jeg skal give 9300 hos atava for den bil med 40000 km årligt. Det er 2000 mere end jeg gav for en ny type r med fri kilometer hos folksam =/ Påvirkes en forsikringspris fordi den er importeret ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Jeg skal give 9300 hos atava for den bil med 40000 km årligt. Det er 2000 mere end jeg gav for en ny type r med fri kilometer hos folksam =/ Påvirkes en forsikringspris fordi den er importeret ? Ja, i nogle tilfælde gør det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Immanuel Mio 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Jeg fylder 25 år den 23. aug. Ringede lige til landsforsäkringar, og de råbte 17400!!!! for HALV FORSIKRING uden Kasko. Så sagde jeg hvordan kan det være i er så dyre i forhold til andre steder jeg har set 10-11.000 Så spurgte hun mig, hvor lang tid jeg har haft kørekort, så sagde jeg 2003, og hun gav mig en ny pris 10.200... MEN jeg skulle komme ned på kontoret og vise det. Jeg kommer til at pendle mellem Malmø og Sydhavn cirka 2500 mil på et år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 ok.. Mener over eller under 25 har en del at sige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 hvad med: IF, Trygg Hansa, Salus Ansvar, redo försäkringar, Folksam og moderna.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sali1987 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Addd.... Jeg fylder 25 år den 23. aug. Ringede lige til landsforsäkringar, og de råbte 17400!!!! for HALV FORSIKRING uden Kasko. Så sagde jeg hvordan kan det være i er så dyre i forhold til andre steder jeg har set 10-11.000 Så spurgte hun mig, hvor lang tid jeg har haft kørekort, så sagde jeg 2003, og hun gav mig en ny pris 10.200... MEN jeg skulle komme ned på kontoret og vise det. Jeg kommer til at pendle mellem Malmø og Sydhavn cirka 2500 mil på et år. Kan fortælle dig at de priser er jo til at brække over... Jeg har haft en del biler, som 21årig havde jeg en Mercedes fra 2001, en v8'er... kasko kunne ikke svare sig, noget med 22.000sek... men valgte "ansvar" også kaldet "trafikforsäkring" på svensk. Jeg skulle af med 8.000sek om året hos Salusansvar Bilen var importeret iøvrigt :) Der er ingen grund til du vælger den halve, så hellere helforsikring da prisforskellen på disse to typer er minimal. Gå efter trafikforsikring for den bil. Desuden ring til insplanet, de venter desperat på kunder, de får nemlig procenter. (Du giver dem de nødvendige oplysninger og inden for 20min så kommer de med et tilbud til dig med det billigste selskab) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Hos mit forsikringsselskab koster halvforsikring det halve. Vagnskada delen skal vel koste noget extra... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites