Jabbekot 10 Anmeld indhold Skrevet August 3, 2010 Hey derude. Kender I nogen, der med kort varsel kan afbalancere mine motorcykelhjul, hvis jeg selv kommer med dem?? Er lidt på röven da den vibrerer en del og gerne vil have tjekket den eksisterende afbalancering inden jeg skal til Harzen om en uge.. Dvs det skal være en der har super godt tjek på netop afbalancering af motorcykeldæk... Takker Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Hey derude. Kender I nogen, der med kort varsel kan afbalancere mine motorcykelhjul, hvis jeg selv kommer med dem?? Er lidt på röven da den vibrerer en del og gerne vil have tjekket den eksisterende afbalancering inden jeg skal til Harzen om en uge.. Dvs det skal være en der har super godt tjek på netop afbalancering af motorcykeldæk... Takker Jakob De større dækcentre kan montere og afbalancere mc dæk, men kom tidligt på dagen, og med hjulene afmonterede, ellers koster det! Rig til dem evt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Snak med Simon - han er en flink fyr, der har gode priser. Har fået skiftet dæk der flere gange. 250,- for det hele, når du kommer med maskinen og det nye dæk. SR-Auto\MC Lyshøjgårdsvej 80 2500 Valby Telefonnummer: 20403561 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2010 Jeg fik ordnet det hos MC-Huset. Forhjulet var 30 gram galt!! Flot, Däckonline!!! Men nu spinder den fint igen ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2010 Øøøøh hvad har Däckonline med dårlig afbalancering af MC-huset at gøre??? Min erfaring er, at de (MC-huset) er alt for dyre, hvis det ikke er dæk de selv har solgt... Håber du fik problemet klaret inden Harzen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2010 Øøøøh hvad har Däckonline med dårlig afbalancering af MC-huset at gøre??? Min erfaring er, at de (MC-huset) er alt for dyre, hvis det ikke er dæk de selv har solgt... Håber du fik problemet klaret inden Harzen. Gætter at en af Däckonlines centre havde afbalanceret først, og så korrigerede MC huset med 30 gram. Ja, MC huset er dyre når de ikke har solgt dækket, har en historie fra en nabo der købte nogle billige dæk på nettet. Da de så skulle monteres ville MC huset have SEK 300 på hjul, eller måske var der 400....så han fik monteret et andet sted til ca. 200 pr hjul....hvorefter historien er: 1) bagfælgen var så skrammet at den skulle lakeres. (der var ny mand ved monteringsmaskinen, så det gik galt) 2) blev lakeret (for monteringsstedets regning) i en forkert nuance 3) lakeret igen (igen for dækmonteringsstedets regning) nu har overfladen på fælgen en anden struktur grundet den meget maling. 4) hos dækfirmaet har de brugt forkert torx til af og på montering af skiven, så nu skal han have nye skruer i skiven 5) fælgen er dårligt afbalanceret.... Jeg sagde til ham:"af skade bliver man klog, men sjældent rig" ......en øv historie, og en af grundene til at jeg altid overvåger dækværksteder mens de leger med mine hjul, om det så er på bilerne eller mc..... Kan godt være at MC huset er dyre, men jeg tror at man havde undgået denne type udfordringer.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2010 OK - ja så kunne det jo dejligt at vide, hvor man ikke skulle køre hen for at få monteret/afbalanceret.... Har som sagt god erfaring med Simon (5 dækskift), hvor du er velkommen til at følge med i hele processen på nært hold. Har selv forskellige oplevelser med MC-huset, lige fra ekstremt dårlige som manglende skruer, for meget olie på maskinen så den smider olie op i luftfiltret, defekt leje/pakning i baghjulsleje hvor olien løber ud af og andre småting - alt i forbindelse med et eftersyn. Servicemedarbejderen er nu ikke længere i MC-Huset siger de. Når det er sagt, ja så kører vi stadig maskinerne der ud for service, men kun udført at en navngiven medarbejder.... (og spørg mig ikke om navnet, da jeg ikke kan huske det, men de ved hvem det er, når jeg aftaler tid). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2010 I skulle tage at lade være med at spilde jeres tid og penge hos MC Huset, og istedet køre ud til EBOS High Performance på Lundavägen.... De er dygtigere, billigere og langt mere service-mindede - også overfor danskere. Det mærker man straks, hvis man selv har bare en smule teknisk indsigt... Og de skifter også gerne et dæk, hvis det skulle behøves - uden at tage dig r... og smadre din fælg! http://www.ebos.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2010 Ebos er også prøvet ;-) Erfaringen har vist, at de hverken er dygtigere, billigere eller mere service-mindede, når det drejer sig om BMW maskiner. 5 dage om at finde en fejl (brændstofrelæ). Rids i skærm efter afhentning. Utæt pakning efter service. Og med hensyn til dækskifte, så er det noget billigere hos SR Auto i Valby. Men det er da flinke og søde mennesker også hos Ebos :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites