Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet August 3, 2010 Jeg har en interesseret potentiel køber der skal kigger på min bil -->http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=20003&pagenumber= (lidt reklame skader vel aldrig :p ) Hvorom alting er, så kan jeg ikke finde ham "Jacob" på hans mobil nr eller det nye nummer han ringer fra er jeg blevet lidt utilpas. For ikke så lang tid siden var jeg (måske) et nemt offer for et trick tyveri ved salg af koncert billetter i Danmark. Efter den omgang, ser jeg selvfølgelig spøgelser overalt. En ting er at jeg ikke kan finde ham på hans mobil nr som +46705459XXX, men jeg kan heller ikke finde ham på hans andet kontakt nummer som ser lidt underligt ud: +467080701414XXX. Begge numre har jeg SMS'et til. Hvordan lyder alt det her for jer?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Det er vel taletidskort eller hemmligt nummer? Har du prøvet at ringe til noget nummeroplysnings-dims? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Hvis folk slår vores numre op - både mobil og fastnet - ville de heller intet finde.. Vi hr valgt at få vores adresse hemmelig gjort og det samme med numrene.. Men det sidste nummer, er da godt nok langt... Men det kan da godt være det er taletid, som Gio siger.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Ja, det var netop lige det jeg bed mærke i at det sidste nummer har immervæk 14 cifre... Taletid eller ej, det lyder da mærkeligt?? Kan være jeg skal prøve med noget nr oplysning. Han kontaktede mig via blocket, og i den mail fremgår hans IP adresse også, eller i al fald, derfra hvor han har sendt mailen. Kan man "slå" ens IP op et sted? Altså, en andens email end ens egen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Hvis du har hans e-mail, så prøv facebook?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Ja' date=' det var netop lige det jeg bed mærke i at det sidste nummer har immervæk 14 cifre... Taletid eller ej, det lyder da mærkeligt?? Kan være jeg skal prøve med noget nr oplysning. Han kontaktede mig via blocket, og i den mail fremgår hans IP adresse også, eller i al fald, derfra hvor han har sendt mailen. Kan man "slå" ens IP op et sted? Altså, en andens email end ens egen?[/quote']Smid ip'en...så ser vi hvad vi kan hitte ud af? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/27152728.htm ----------------------- Info från blocket.se ------------------------ Du kan lägga till en film i din annons - just nu gratis! --------------------------------------------------------------------- Brevet skickades via ett webb-formulär på www.blocket.se angående din annons "Audi A4 Cab 1.8 Turbo S-Line Svensksåld". Personen som kontaktade dig känner alltså inte till din e-postadress förrän du svarar på detta brev. Observera att vi inte kan veta om avsändarens e-postadress (jacobgustafson@gmail.com) är korrekt angiven. Utskicket gjordes från ip-nummer 78.69.49.224 klockan 13:23 den 29/07 2010. GOd ide med FB, det må jeg lige prøve Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Utskicket gjordes från ip-nummer 78.69.49.224 klockan 13:23 den 29/07 2010. http://www.dnsstuff.com/tools/ipall/?tool_id=67&token=&toolhandler_redirect=0&ip=78.69.49.224 IP'en hører hjemme i Ystad på en Telia-range. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 OK, supersmukt, personen sagde også at han var fra Ystad. Så måske jeg skal slå koldt benzin i tanken og tage det roligt :) Tak for hjælpen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Hvordan ser du at den IP er fra Ystad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Hvordan ser du at den IP er fra Ystad?http://ip-address-lookup-v4.com/lookup.php?ip=78.69.49.224 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Hehe, very nice med de små tricks du kan Gio :) Fyren har lige være på besøg og han var så "ikke-bandit/tyvagtig" som man kunne være, så indtil videre er der ingen grund til at bekymre sig om noget i den dur. Tak for hjælpen ellers! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Hehe, very nice med de små tricks du kan Gio :) Fyren har lige være på besøg og han var så "ikke-bandit/tyvagtig" som man kunne være, så indtil videre er der ingen grund til at bekymre sig om noget i den dur. Tak for hjælpen ellers!Det var så lidt - og GL med salget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2010 Jo tak !:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2010 I princippet kan han vel se ud som han har lyst - bare han smider rigtige kontanter til dig - og du generelt sikrer dig at pengene er clearet før du overdrager anden del af registreringsbeviset. Så enten cool cash i hånden, eller ned i banken sammen med manden og få dem til at verificere en overførsel. Checks kan bounce og endda gå igennem i første hug, men senere blive afvist. Så dem ville jeg gå langt udenom. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2010 En bank/post växel kan nu altså også gå an. Der kan ikke udstedes en sådan uden at pengene er trukket på kontoen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites