Gorm H 10 Anmeld indhold Skrevet August 1, 2010 Skal bruge et rigtigt godt hundepensionat om nogle uger, er der nogle der kan anbefale nogle gode steder.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2010 Nej desværre ikke.. Jeg holder mig mest til at få vores hund passet hos venner/familie, hvis der skal pasning til.. Har i ikke mulighed for det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gorm H 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2010 jo en af dem kunne vi nok godt, men vi har 2 .. og hvis de skulle i pensionat ville jeg helst have at de skulle være der sammen . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2010 Vi bruger det her hver gang vi skal noget, og har været meget glade for det :) http://www.nasetshundhotell.se/info.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2010 jo en af dem kunne vi nok godt' date=' men vi har 2 .. og hvis de skulle i pensionat ville jeg helst have at de skulle være der sammen .[/quote'] Der ligger nogle ret populære nær Tygelsjö (Mellem Svågertorp og Vellinge). To vist nok, men kan ikke huske navnene =( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gorm H 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2010 super tak for hjælpen , Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites