zela 10 Anmeld indhold Skrevet July 27, 2010 Hej, håber jeg kan få hjælp til dette spørgsmål. Min far bliver pensionist om et par måneder og han undrer om man som pensionist bosiddende i Sverige, kan få skattefradrag af et boliglån man har i Sverige? på forhånd tak:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2010 får han ik pension fra dk ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zela 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Jo han får pension fra dk...skrev dog forkert, hans boliglån er i Sverige - ved du noget om det? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 tænkt nok det var sådan:) og han trækker bare sine renter fra som normalt. (min far er også på pension herover med svenske lån) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zela 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Super!...tak for det hurtige svar:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites