Benzino 10 Anmeld indhold Skrevet July 25, 2010 Total newbie spørgsmål. Jeg skal have skiftet mine viskeblade til min Boxster S. Fik købt et sæt i Biltema hvor de mente jeg kunne bruge deres. Ved montering blev jeg dog klogere. De havde et skema over vilke biler deres blade var til og Porsche var ikke i blandt. Er der nogle der har købt et sæt viskeblade til jeres Porsche? Hvor købte i dem og man skal vel have fat i noget specielt? Gerne billigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2010 Total newbie spørgsmål. Jeg skal have skiftet mine viskeblade til min Boxster S. Fik købt et sæt i Biltema hvor de mente jeg kunne bruge deres. Ved montering blev jeg dog klogere. De havde et skema over vilke biler deres blade var til og Porsche var ikke i blandt. Er der nogle der har købt et sæt viskeblade til jeres Porsche? Hvor købte i dem og man skal vel have fat i noget specielt? Gerne billigt. Ja, hos Porsche er vel et godt bud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2010 Mekonomen har både Bosch og valeo blade + et et andet mærke til porsche Har lige købt et sæt flatblade valeo til 996'eren. Ingen grund til at betale mere for de samme blade hos Porsche :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2010 Ja' date=' hos Porsche er vel et godt bud :)[/quote'] Men det er jo sikkert ikke der de er billigst.. Tror nærmere han mener et sted, hvor man kan få det samme som hos forhandleren, bare billigere.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2010 har du købt porsche igen nu Basse :-) ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2010 har du købt porsche igen nu Basse :-) ? Jepski :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2010 Liiiiidt i samme dur - men alligevel. Nogen som lige kender et sted som sælger OEM short shifter til mindre end €400? Carnewal har dem, men der kommer lige fragt og moms oveni. Installation klarer jeg selv - super nemt. En af de fedeste mods for få penge :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2010 Ja' date=' hos Porsche er vel et godt bud :)[/quote'] Godt nok et newbie spørgsmål, men hold da op et newbie svar :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2010 Mekonomen har både Bosch og valeo blade + et et andet mærke til porsche Har lige købt et sæt flatblade valeo til 996'eren. Ingen grund til at betale mere for de samme blade hos Porsche :-) Var en tur forbi Mekonomen og købe et Bosh sæt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2010 Godt nok et newbie spørgsmål' date=' men hold da op et newbie svar :)[/quote'] Har du prøvet hos T-Hansen? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2010 Godt nok et newbie spørgsmål' date=' men hold da op et newbie svar :)[/quote'] det ved jeg nu ikke rigtigt, men jeg gad ikke ligge og flække rundt efter tilbud på sådan noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2010 Nogen som lige kender et sted som sælger OEM short shifter... Har du prøvet http://www.gtmotorsport.se/ i Helsingborg ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 det ved jeg nu ikke rigtigt' date=' men jeg gad ikke ligge og flække rundt efter tilbud på sådan noget...[/quote'] Hvorfor så skrive noget når du ikke har noget fornuftigt at sige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Hvad koster sådan et sæt viskere egentlig hos Porsche? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 De her sider kan måske hjælpe hvis man er i tvivl om viskere til øsen.. http://www.windscreenwipers.org.uk/ http://www.wiperblades.co.uk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
REMS 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Hvorfor så skrive noget når du ikke har noget fornuftigt at sige? Du bliver lige nødt til at forklare hvorfor det ikke var fornuftigt svar - Det var sku da at det var noget af det mest oplagte. Men hey - super cool at køre rundt i en Porsche med viskerblade fra Biltema Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Men hey - super cool at køre rundt i en Porsche med viskerblade fra Biltema *GGGGGG* Ja også min tanke... Måske lige en pynte-chrom-dims til udstødningen derfra også? Såååååå er der stil over det... Hihi... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Nu laver Porsche eller andre bilmærker for den sags skyld ikke deres egne viskerblader. Så i princippet kører vi alle rundt med viskerblade fra....ja hvor faen vi nu køber dem :-) Mine Valeo flatblades er fra mekonomen hehe - og de sidder super på en porsche. Men hvis biltema havde Valeo til porsche, så havde jeg sq købt der - eller sågar T-hansen. Rager mig en skid, bare det er billigt og et kvalitetsmærke. Så stik du din kommentar retur igen - viskerblade er nok det sidste man skal bruge kassen på, hvis man kan undgå det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 hvor i ligger det ufornuftige i at køre til Porsche og købe dem ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Mine Valeo flatblades er fra mekonomen hehe - og de sidder super på en porsche. Men hvis biltema havde Valeo til porsche, så havde jeg sq købt der - eller sågar T-hansen. Rager mig en skid, bare det er billigt og et kvalitetsmærke. Så stik du din kommentar retur igen - viskerblade er nok det sidste man skal bruge kassen på, hvis man kan undgå det. tror sgu du er den sidste jeg ville tage råd fra om skift af viskerblade, for så bliver det jo bare rigtig dyrt ;) med skift af forrude også..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 tror sgu du er den sidste jeg ville tage råd fra om skift af viskerblade' date=' for så bliver det jo bare rigtig dyrt ;) med skift af forrude også.....[/quote'] Så du ville ikke købe Valeo blade hos f.eks. Biltema, selvom det måske er de samme som Porsche sælger, bare til en højere pris? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Så du ville ikke købe Valeo blade hos f.eks. Biltema' date=' selvom det måske er de samme som Porsche sælger, bare til en højere pris?[/quote'] nu var det jo en intern til Anders....men det ville komme meget an på om bilen alligevel skulle til Porsche indenfor den nærmeste tid, så ville jeg nok bare lade dem skifter dem ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
REMS 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2010 Så du ville ikke købe Valeo blade hos f.eks. Biltema' date=' selvom det måske er de samme som Porsche sælger, bare til en højere pris?[/quote'] Ikke nødvendigvis nej, for der er grænser for hvor meget tid jeg vil bruge på at spare hvad - 500 SEK ?? Jeg aner det ikke og det interesserer mig heller ikke. De 500 bananer betaler jeg gerne for så slipper jeg for at bruge en helvedes masse tid på at finde ud af hvad det er for blade jeg skal bruge og bagefter hvor jeg så kan købe dem og så endelig selv hjem igen og montere - No sir.. Ikke for er par skide viskerblade, sorry. Se nu ham her Benzino-gutten der ryger ned til Biltema og ender med at få noget lort med hjem som alligevel ikke fungerer, så bruger man tid på det, så skal man skrive en tråd og spørge andre fordi man ikke selv kan finde ud af det (og hey, de der blade der ikke virkede til bilen, de skal jo retur til Biltema så man kan få penge retur eller et tilgodebevis for ellers så skrumper det beløb man sparede jo). Den tid bruger jeg hellere på noget andet. Og hvis mine viskerblade trænger til at blive skiftet så fixer de det hos Porsche næste gang der er til service - færdig. Og ja, jeg siger altid nej når de spørger mig om de må skifte dem hvis de er slidte :0) DET finder jeg selv ud af.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2010 De har faktisk nogle Bosch T-Blad i Biltema. Den eneste porsche de har blade til er dog cayenne, men det er deres eget billige mærke.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2010 Ikke nødvendigvis nej, for der er grænser for hvor meget tid jeg vil bruge på at spare hvad - 500 SEK ?? Jeg aner det ikke og det interesserer mig heller ikke. De 500 bananer betaler jeg gerne for så slipper jeg for at bruge en helvedes masse tid på at finde ud af hvad det er for blade jeg skal bruge og bagefter hvor jeg så kan købe dem og så endelig selv hjem igen og montere - No sir.. Ikke for er par skide viskerblade, sorry. Se nu ham her Benzino-gutten der ryger ned til Biltema og ender med at få noget lort med hjem som alligevel ikke fungerer, så bruger man tid på det, så skal man skrive en tråd og spørge andre fordi man ikke selv kan finde ud af det (og hey, de der blade der ikke virkede til bilen, de skal jo retur til Biltema så man kan få penge retur eller et tilgodebevis for ellers så skrumper det beløb man sparede jo). Den tid bruger jeg hellere på noget andet. Og hvis mine viskerblade trænger til at blive skiftet så fixer de det hos Porsche næste gang der er til service - færdig. Og ja, jeg siger altid nej når de spørger mig om de må skifte dem hvis de er slidte :0) DET finder jeg selv ud af.. kunne ikke være mere enig :) Basse kan jo fortælle hvad der skete og hvad det endte med at koste ham da han skulle lege gør det selv mand og skifter dem...Havde nok været MEGET billigere at køre det Porsche. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites