Jump to content
Lyqvist

komplet rengøring af kabine

Recommended Posts

Ja har lige købt mig en 323Ci fra 99 og tidligere ejer har ikk behandlet den særlig godt indvendig spildt rundt omkring på gulvtæppe osv.. Så kender i nogle gode firmaer DK/SE som kan klare sån en komplet rengøring af bilen indvendig så den spiller som ny (næsten) og oss gerne kunne rense læderkabinen engang.. ?? På forhånd tak for hjælpen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan anvefale AWtech, de ordnede en repa for mig hurtigt, billigt og godt. :thumbup:http://www.awtech.se/#page=Rekonditionering&id=reconditioning De er dog nok i den anden ende af skalaen prismæssigt, i forhold til dine forventninger?
Kan sgu' ikke finde priserne på hjemmesiden. Kender du cirkaprisen for 'hele pakken' - altså indvendig/udvendig samt motor rengøring? På forhånd tak - Vicksen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Autopågerne i Tygelsjö har lige haft min bil forbi. De tager imellem 1200 - 1800 skr for den helt store tur. Jeg var ganske godt tilfreds med resultatet.
Det var godt nok billigt! Var det en total rensning og op-shining af hele kabinen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et hurtigt spørgsmål uden at kapre tråden. Nu smører de vel ikke hele kabinen ind i fedtet og blank vinylpolish når de renser vel? Fik engang lavet en sådan behandkling i DK, og selv pedalerne var indsmurt i scilicone. Hvordan blev resultatet, var det rent og tørt, med en stadig mat finish?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! Har igår og idag fået "ordnet" 2 biler hos Autopågarna og er ovenud tilfreds med prisen kontra resultatet. Kabinen er 100 % cleanet, og lugter godt uden at være altfor kemisk, og føles samtidigt bare ren uden at være fedtet - ikke noget med Basta Vinylrens her. :-).... Bilen blev håndvasket og poleret, alle plastdetaljer har fået lidt nams og al overskydende voks er væk, ingen hvide rande eller striber noge steder. Bil 2 er en British Racing Green Cooper, som udover at være ualmindelig beskidt også havde et par overfladeridser og fastgroede insekter mm. Også den er bare blevet flot. Den kostede en bagatel af kr. 1200,- for ud-og indvendigt job - det synes jeg er iorden!!! Selv den forchromede afgang på udstødningen (diesel) som var trist, står og skinner, og det hvide tag er blevet rigtig hvidt igen .... For de som pendler hver dag - der arbejdes i forretningen både lørdag og søndag efter aftale, uden at det koster ekstra :-)..... TNI

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! Nej, det er svært at sige hvor lang tid der forbruges, men sikkert 3-5 timer afhængig af hvor slem bilen er, og hvor stor. Og kundeventerummet får man "klaus" i efter 2 nanosek's.... Fik kigget min efter i sømmene - jeg er sgu stadig imponeret over resultatet kontra prisen. TNI

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites