Lyqvist 10 Anmeld indhold Skrevet July 24, 2010 Ja har lige købt mig en 323Ci fra 99 og tidligere ejer har ikk behandlet den særlig godt indvendig spildt rundt omkring på gulvtæppe osv.. Så kender i nogle gode firmaer DK/SE som kan klare sån en komplet rengøring af bilen indvendig så den spiller som ny (næsten) og oss gerne kunne rense læderkabinen engang.. ?? På forhånd tak for hjælpen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2010 Kender ikke nogen svenske firmaer, men du kan tale med Clas fra Roskilde Bilpleje... Han er satme dygtig... http://www.roskildebilpleje.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2010 Jeg kan anvefale AWtech, de ordnede en repa for mig hurtigt, billigt og godt. http://www.awtech.se/#page=Rekonditionering&id=reconditioning De er dog nok i den anden ende af skalaen prismæssigt, i forhold til dine forventninger? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2010 Prøver og køre op til dem på mandag og se hva de siger til bilen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2010 Jeg kan anvefale AWtech, de ordnede en repa for mig hurtigt, billigt og godt. http://www.awtech.se/#page=Rekonditionering&id=reconditioning De er dog nok i den anden ende af skalaen prismæssigt, i forhold til dine forventninger? Kan sgu' ikke finde priserne på hjemmesiden. Kender du cirkaprisen for 'hele pakken' - altså indvendig/udvendig samt motor rengøring? På forhånd tak - Vicksen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Psychodad 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2010 Autopågerne i Tygelsjö har lige haft min bil forbi. De tager imellem 1200 - 1800 skr for den helt store tur. Jeg var ganske godt tilfreds med resultatet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2010 Autopågerne i Tygelsjö har lige haft min bil forbi. De tager imellem 1200 - 1800 skr for den helt store tur. Jeg var ganske godt tilfreds med resultatet.Det var godt nok billigt! Var det en total rensning og op-shining af hele kabinen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Psychodad 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2010 Det var med vask i hånden, polering og rengøring af hele kabinen. Og syntes også det var billigt. Jeg måtte af med 1800 svenske for min. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Hej! Hmmmm, efter lidt googling - er der nogle som har et nummer på "Autopågarna i Tygelsjö" ????????? eller hjemmeside m.m. MVH TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Yep... Her: http://www.autopagarna.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2010 Tak - må "skärpa" mig :-)...... TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AndersAndersen 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2010 Lige et hurtigt spørgsmål uden at kapre tråden. Nu smører de vel ikke hele kabinen ind i fedtet og blank vinylpolish når de renser vel? Fik engang lavet en sådan behandkling i DK, og selv pedalerne var indsmurt i scilicone. Hvordan blev resultatet, var det rent og tørt, med en stadig mat finish? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2010 Hej! Har igår og idag fået "ordnet" 2 biler hos Autopågarna og er ovenud tilfreds med prisen kontra resultatet. Kabinen er 100 % cleanet, og lugter godt uden at være altfor kemisk, og føles samtidigt bare ren uden at være fedtet - ikke noget med Basta Vinylrens her. :-).... Bilen blev håndvasket og poleret, alle plastdetaljer har fået lidt nams og al overskydende voks er væk, ingen hvide rande eller striber noge steder. Bil 2 er en British Racing Green Cooper, som udover at være ualmindelig beskidt også havde et par overfladeridser og fastgroede insekter mm. Også den er bare blevet flot. Den kostede en bagatel af kr. 1200,- for ud-og indvendigt job - det synes jeg er iorden!!! Selv den forchromede afgang på udstødningen (diesel) som var trist, står og skinner, og det hvide tag er blevet rigtig hvidt igen .... For de som pendler hver dag - der arbejdes i forretningen både lørdag og søndag efter aftale, uden at det koster ekstra :-)..... TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2010 Stiller man bare bilen hos dem også henter dagen efter.. ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2010 Hmmm, tror sgu de blir sure så :-) Jeg ringede dagen inden og fik tid til dagen efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lyqvist 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2010 ja selfølgelig bestille en tid men det er vel ikk lige noget man lige venter på at de laver.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2010 Hej! Nej, det er svært at sige hvor lang tid der forbruges, men sikkert 3-5 timer afhængig af hvor slem bilen er, og hvor stor. Og kundeventerummet får man "klaus" i efter 2 nanosek's.... Fik kigget min efter i sømmene - jeg er sgu stadig imponeret over resultatet kontra prisen. TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Psychodad 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2010 I mit tilfælde skulle de have bilen i ca 6 timer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Chun 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2010 Har lige hentet min sorte Mitsubishi Grandis hos Örestadsbilvård jeg gav 1200s.kr. Bilen er sku blevet helt ny både indv. og udvendigt. Kan varmt anbefales. Her er adressen http://www.orestadsbilvard.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites