Jump to content
rasmusrene

Mountainbikere i og omkring Malmö

Recommended Posts

Inspireret af racertråden, er der nogen her i Malmö som kører noget mtb? Selv kører jeg DH i Vallåsen og Vånga, men søger nogen at køre lidt XC med, kunne godt trænge til at smide lidt kilo så er ikke verdens hurtigste Mtb´er. Nogen der kører eller kender nogen gode spor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inspireret af racertråden' date=' er der nogen her i Malmö som kører noget mtb? Selv kører jeg DH i Vallåsen og Vånga, men søger nogen at køre lidt XC med, kunne godt trænge til at smide lidt kilo så er ikke verdens hurtigste Mtb´er. Nogen der kører eller kender nogen gode spor?[/quote'] Har selv lige købt en Cube MTB og skal et smut i Bokskogen ved Svedala. Men fandt en MTB klub der hedder noget i stil med Malmö terræn cyklister. Har ikke linket her på mobilen. Jeg skal lige have bygget en grund kondi op og så kunne jeg nok godt lokkes med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Jeg har kørt en rute ude ved Genarp, den er meget god, jeg har også gps tracking på ruten, men jeg kan desværre ikke uploade kml filer op på forumet. Så skrive en PM med email så sender jeg den gerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker Gio, Så langt havde jeg ikke lige tænkt... Der er to filer. Den ene er hele vejen rundt, men en hel del af ruten er motor-grusvej = kedelig... Også er der den sjove del i den anden fil... Det er en dejlig rute som har det hele, op og ned, teknisk udfordring, samt single track, hvor man kan give gas... Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites