Juff 10 Anmeld indhold Skrevet July 20, 2010 hmmm Der lå ikke de ventede 3300,- dkk i banken i dag. Snakkede med Aalborg kommune som har udbetalt dem siden 2007. Deres system sagde at jeg kun har fået af dem de sidste 3 kvartaler, og sagen var lukket ned. Nå men de overfører dem og vil kigge på det. Nogle der har prøvet noget lignende ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kjensen 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2010 Hej Jeg kan ikke se om du for nylig er flyttet til SE og fortsat arbejder i DK. Men jeg kan fortælle at da jeg flyttede til SE (dec09) og fortsat arbejdede i DK, stoppede jeg med at modtage børnefamilieydelse og den danske kommune ville ikke udbetale før den svenske forsäkringskassan havde udfyldt og returneret blanket E401 og E411 til dem. Der gik 9 måneder inden jeg igen fik udbetaling (med tilbagevirkende kraft). Ved ikke om det er samme situation du står i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2010 Vi har boet i sverige og arbejdet i dk siden 2003. Modtog Ydelsen første gang i 2007, og det har kørt problemfrit siden. De bad om en blanket for et års tid siden, men synes aldrig jeg hørte noget fra försäkringskassan, men det er måske heller ikke meningen. Jeg går ud fra de aalborg kommune kontakter mig hvis der er nogle probs =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites