Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 Den tager nok bare udgangspunkt i hvad producenten opgiver.. ikke det faktiske... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 Den tager nok bare udgangspunkt i hvad producenten opgiver.. ikke det faktiske... Nope.. Vores er opgivet til 10,3 tror jeg det er.. ikke 8,7.. Men også ligemeget - jeg ville tage talene med et grand salt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 Sjovt som audi er mere økonomiske og hurtigere end de andre biler med samme motor.. A4 sedan 2.0 TFSI 210 HK 15,6 km/l 0-100 6,9 topfart 250 Golf GTI 210 HK 13,2 km/l 0-100 6.9 topfart 240 Leon FR 210 HK 13,2 km/l Der kan være noget med luftmodstand og gearing.. meeeeeen 210 hk og 250 km/t Deres A4 2.0 TDI 170 HK som er 100 kilo tungere end mazda 2.2 med 180 HK, er også noget hurtigere 0-100 og på toppen :o hmmmm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 OK.. mazda opgiver min til 18.5 km/l som hjemmesiden... det samme gælder min tidligere type r 11 km/l både på hjemmeside og hos honda. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 at lave en hjemmeside der viser det faktiske forbrug istedet for at tage det produceterne opgiver, ville nok være en rimeligt stor udfordring Så den hjemmeside, misvisende eller ej, er hvor man ser benzinforbrug :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 at lave en hjemmeside der viser det faktiske forbrug istedet for at tage det produceterne opgiver, ville nok være en rimeligt stor udfordring Så den hjemmeside, misvisende eller ej, er hvor man ser benzinforbrug :-) hehe Ja, så den er lige så misvisende som producenternes egne opgivelser. Så skal det aktuelle forbrug opgives i flere kategorier som: Kvinde Mand Morfar Bedstemor Brian ( no offense ) Aggresiv osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 I skal bare købe BMW eller Porsche, så stemmer fabrikkens oplysninger med det faktiske :D Det er de eneste 2 mærker jeg har haft, hvor fabrikkens opgivelser stemte ganske præcist. Mercedes skal man generelt trække 0,8 km/l fra på de normale benzin biler, og en anelse mere på AMGerne f.eks. VW holder heller ikke helt stik, der skal ca. 0.5 km/l fra. Alt sammen ud fra mine egne erfaringer - hvor der er 70% motorvej/landevej og 30% by ca. Kender ikke til hvordan EU/mix normen udregnes, men det er vidst ikke udfra almindelige bilisters brug af bilen griner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 Er det bare derfor du har fået porsche :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2010 Hæhhæ dog ikke - savnede bare min gamle porsche for meget, så måtte have en ny :D og så er den billigere at køre i end min gamle M3er hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites