Jump to content
Lollikken

Køb af forlygtepærere Osram/phillips

Recommended Posts

Eftersom jeg alligevel skal skifte den ene nærlys pære tænkte jeg at jeg ville prøve at købe nogle kvalitetspærere til nærlyset. Osram Nightbreaker lader til at være et godt, omend kortlivet produkt, men kan desværre ikke finde nogle butikker som sælger Philips tilsvarende produkt (Night guide). Eneste bud indtil videre er Mekonomen, har I nogle andre bud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Autoexperten er nok blevet min favoritforretning for reserve/sliddele til biler. Besøg dem på nettet http://www.autokatalogen.se/wls/start.do Kan det ikke tænkes at den efterspurgte "Night Guide" er udgået af sortimentet og erstattet af "noget bedre"?
Tak for linket, Autoexperten ryger lige i bookmarks :) Det kan godt være at night guide er udgået, for det var ikke alle som var lige begejstret for deres 3 delte lys.
Jeg købte http://biltema.se/sv/Bil---MC/El/Belysning/Halogenlampor-Mega-Blue-2-st/ første gang for tre-fire år siden' date= og egentlig bare "for sjov" - og har ikke brugt andet siden. Forrygende lys og eminent holdbarhed. Sidste sæt har siddet over et år nu.
Ja dem har jeg også kigget meget på, men det var ellers mit indtryk af de afgav et meget blåt lys (af den slags som passer bedre til en pimpet volvo med skørter og neon lys) =) Kan du afkræfte den bekymring for mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja dem har jeg også kigget meget på, men det var ellers mit indtryk af de afgav et meget blåt lys (af den slags som passer bedre til en pimpet volvo med skørter og neon lys) =) Kan du afkræfte den bekymring for mig :)
Afkræftet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites