Molash 10 Anmeld indhold Skrevet July 5, 2010 Er der nogen steder i Malmö a la Restaurant Ankara (tyrkisk) i København? - evt. en græsk restaurant med buffet? MVH Molash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Vi skal ud og spise på Rådhuskällaren i morgen.. Og der er buffet.. Men det er godt nok ikke turkisk eller græsk.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 http://www.restaurang-ankara.se/?pid=19 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Er der nogen steder i Malmö a la Restaurant Ankara (tyrkisk) i København? - evt. en græsk restaurant med buffet? MVH Molash Sultan Palace kan varmt anbefales. Vi skal ud og spise på Rådhuskällaren i morgen.. Og der er buffet.. Men det er godt nok ikke turkisk eller græsk.. Den er bare fantastisk. Den bedste buffet jeg har prøvet. Det største minus ved stedet, er at man bliver mæt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Sultan Palace kan varmt anbefales. Den er bare fantastisk. Den bedste buffet jeg har prøvet. Det største minus ved stedet, er at man bliver mæt :) Det var da godt at høre - så vil jeg glæde mig til i aften ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Sultan Palace kan varmt anbefales. Puha nej... Har været på Sultan Palace en gang, og det var også den sidste gang jeg nogensinde kommer der igen... Den er bare fantastisk. Den bedste buffet jeg har prøvet. Det største minus ved stedet' date=' er at man bliver mæt :)[/quote'] Rådhuskällaren er et super godt sted, det kan varmt anbefales :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Vil sige at ankara i malmø ikke lever op til dem der ligger i kbh, synes jeg Synes generelt at salaten som tit hører med i buffet, diverse steder i sverige, er langt under dansk standard. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 De svenske restauranter er rigtigt gode til at tilbyde en gratis salatbar, men den er sjældent særligt appetittelig, og består ofte af ingredienser der slet ikke passer sammen, så som oliven, ananas og revet gulerod. Velbekomme. Håber vi får tid til at prøve Rådhuskælderen en dag, det er bare så sjældent at vi kommer til centrum om aftenen - og så ender vi som regel på Mosaik som er favoritten. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Er der nogen steder i Malmö a la Restaurant Ankara (tyrkisk) i København? - evt. en græsk restaurant med buffet? MVH Molash Ankara findes også ved Triangeln i Malmö, men udvalget er småt i sammenligning med restauranterne i København. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Så har vi været på Rådhuskällaren - og det kan helt klart anbefales.. Vi fik deres buffet - og det var bare super lækkert.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Molash 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Tak for jeres besvarelser. Hvilken restaurant vi vælger, ved jeg endnu ikke, men vi skal nok finde et godt sted. Hilsen Molash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Synes generelt at salaten som tit hører med i buffet, diverse steder i sverige, er langt under dansk standard. Tag et smut ind forbi Elysée - de har en hæderlig salatbuffet! http://www.malmborgen.nu/elysee.html Her er iøvrigt en til buffetlisten, http://www.rosegardensupreme.com/ hvis man kan li buffet med bl.a. mongolian barbeque og sushi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites