sømmet 10 Anmeld indhold Skrevet July 3, 2010 Endnu en herlig flyopvisning i Eslöv. Dygtige piloter, fine fly og skønt vejr... Masser af fly fra SE, DK og DE. Synd bare at de havde ændret radiofrekvensen, så vi fik ikke alle meldinger fra piloterne og jordfolket med... Kan anbefale at ligge vejen forbi næste år - det bliver da den 5. juni og skulle blive meget stort. www.skanskan.se/article/20100702/ESLOV/707019896/1005/eslov/*/folkfest-med-fullt-av-flyg Tag et kig på de ydmyge mobilfoto's. /Lisa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2010 Ha ha hvor sjovt, jeg kender ham der har den fine Piper Cub på det sidste af dine billeder - og har faktisk installeret gps og encoder udstyr i den, da han skulle have flyvedygtighedsbevis på den her SE... Ps. han har også en Saab Draken stående på gårdspladsen, hvis I nogensinde kører den vej ;) Jasper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2010 Ps. han har også en Saab Draken stående på gårdspladsen' date=' hvis I nogensinde kører den vej ;)[/quote'] WTF... er det ham ude fra E65'eren, med pladsen fuld af gamle fly, busser, og privat go-kart bane?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2010 Jep, Rikard hedder han, og er noget af en fly-tosse - på den gode måde. Ham og hans far har et lille museum derude og jeg garanterer dig, der er ligeså meget skrammel indenfor ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2010 Hah! Jeg er kørt forbi et utal af gange og har ofte tænkt, at man burde stoppe og spørge om man kunne kigge på den Draken-jager :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Så kan man bare droppe ind, eller har de faste åbningstider? Måske ligefrem en hjemmeside? Det er virkelig en fascinerende omgang "skrammel" de har samlet i den have. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Jeg tror ikke det er så prof endnu, hvis man dømmer ud fra deres hjemmeside http://stenbecksamlingarna.se/, men hvis du googler "stenbäck flygmuseum" så får du flere hits, der kan give dig et hint om hvad, hvornår og hvordan... Ellers er det nok helt fint bare at slå et smut ind forbi og sige dav, hvis du alligevel kører den vej forbi. Så kan man bare droppe ind' date=' eller har de faste åbningstider? Måske ligefrem en hjemmeside? Det er virkelig en fascinerende omgang "skrammel" de har samlet i den have.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites