Alany 10 Anmeld indhold Skrevet June 30, 2010 Hejsa Jeg skal til at skifte bordpladen ud i køkkenet og har derfor brug for en aut. vvs'er. Kender i nogen der udfører et godt stykke arbejde til en overkommelig pris? Vh Alan Y Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2010 Hvad har det lige med en vvser at gøre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Alany 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Hvad har det lige med en vvser at gøre? Jeg skal bruge en der kan afmontere vandhanden og vasken. Jeg kan nemlig ikke slukke vandet helt fra, så skal bruge en vvs'er til dette formål.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2011 Hvad har det lige med en vvser at gøre? Andre end Thomas der "kender" og kan anbefale en god VVS'er ????????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
robe 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2011 Rörpågarna i Skåne HB 0706181613 bor i sövde og er svensk flink fyr :-) VVs ServiceVagten +4528210076 han bor i sv er dansk hils fra ronny hilsen robe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites