Jump to content
henke

Oplysninger om kreditköp, besiktning mv. via fax fra Transportstyrelsen, hjælp :-)

Recommended Posts

Hej er der nogen be-hjertet sjæl, som kan hjælpe mig med at modtage en fax fra transportstyrelsen om en bil, som jeg er på nippet til at købe? Jeg har ikke selv adgang til fax, hverken i SE eller DK. Så vidt jeg har forstået skulle man kunne få besked om der er kreditköp og hvor kreditten findes (jeg ved der er kreditköp), samt om besiktningsperioder, betalt skat mv. I fald nogen vil hjælpe vil jeg straks sende vedkommende en pm med reg. nr. Mvh Henke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja Ja, tak for hjælpen, men det gik :-) Jeg ringede simpelthen til kreditselskabet, og de ville gerne bekræfte, at der var gæld i bilen. Da jeg i forvejen kendte ca. beløbet ville de også godt bekræfte, at det var i den ballpark. De fortalte i øvrigt, at bankerne kan ringe ind til dem for at tjekke det nøjagtige kredit-beløb, når man gør en overførsel. Hun sendte dog mig en direkte opgørelse, således at jeg kunne se, hvor og hvor meget jeg skulle indløse på kreditten, så jeg behøvede ikke at få banken til det. Mvh Henke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites