LBM 10 Anmeld indhold Skrevet June 29, 2010 Hej, Jeg skal have fornyet mit pas og bor I sverige - kan jeg så stadig gøre det i Borgerservice i KBh eller skal det være på det danske konsulat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2010 Hej, Jeg skal have fornyet mit pas og bor I sverige - kan jeg så stadig gøre det i Borgerservice i KBh eller skal det være på det danske konsulat? Jeg fik mit fornyet hos borgerservice i den kommune jeg arbejder i (Glostrup) for 3 måneder siden. Du skal dog selv afhente passet (et par uger senere), da de ikke vil sende det til udlandet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LBM 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Fint, tusind tak - det er jo meget nemmere! Hvad medbragte du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2010 Fint' date=' tusind tak - det er jo meget nemmere! Hvad medbragte du?[/quote'] http://www.politi.dk/da/borgerservice/pas/fornyelseafpas/fornyelseafpas_2.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Jeg fik mit fornyet hos borgerservice i den kommune jeg arbejder i (Glostrup) for 3 måneder siden. Du skal dog selv afhente passet (et par uger senere)' date=' da de ikke vil sende det til udlandet.[/quote'] Kan man fornye sit danske pas i KBH uden at have arbejde i DK? Pris i DK: 625 dkk. Pris i SE: 1800 sek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Kan man fornye sit danske pas i KBH uden at have arbejde i DK? Pris i DK: 625 dkk. Pris i SE: 1800 sek.Hvad mener du? Skulle du få pas i det land du arbejder i da? ;-) Selvfölgelig kan du fornye dit danske pas i Kbh, du er jo dansk statsborger! (ved dog ikke hvad det er for priser du henförer til, jeg har lige skaffet svensk pas (ja, jeg er svensk statsborger) og det kostede 350,- SEK) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Der er ingen problemer med at få sendt passet til din adresse i Sverige. Jeg bestilte nyt pas for 3 måneder siden i borgerservice i København. Tre hverdage senere lå det i min postkasse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Der er ingen problemer med at få sendt passet til din adresse i Sverige. Jeg bestilte nyt pas for 3 måneder siden i borgerservice i København. Tre hverdage senere lå det i min postkasse.Sendte du dem så et nyt foto af dig? Havde de allerede dine fingeraftryk? (som der skal i de nye pas pr. 1.1.12) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Nye muligheder på vej: http://um.dk/da/politik-og-diplomati/nyhederogpublikationer/udenrigspolitiske-nyheder/newsdisplaypage/?newsID=14C9C098-264C-44F5-BCA3-9208D6CABD6D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Nye muligheder på vej: http://um.dk/da/politik-og-diplomati/nyhederogpublikationer/udenrigspolitiske-nyheder/newsdisplaypage/?newsID=14C9C098-264C-44F5-BCA3-9208D6CABD6DÆndrer jo ikke på det faktum at det stadig skal afhentes personligt. Derfor undrer det mig at jolin har fået det tilsendt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Vi fik lavet pas til vores datter på borgerservice i Kbh... Det sendte de også med posten til svensk adressen uden nogen problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Sendte du dem så et nyt foto af dig? Havde de allerede dine fingeraftryk? (som der skal i de nye pas pr. 1.1.12) Jeg havde et foto med i borgerservice. Det var ikke helt rigtigt da jeg sagde at det var for 3 måneder siden. Slog lige op i mit pas, og kan se at det var for 5 måneder siden. Altså lige før årsskiftet og der blev derfor ikke taget fingeraftryk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ice 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 har lige fået lavet pas, og hvis man henvender sig på bogerservice med billede, samt får taget fingeraftryk, så kan de sende det til din svenske adresse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Nye muligheder på vej: http://um.dk/da/politik-og-diplomati/nyhederogpublikationer/udenrigspolitiske-nyheder/newsdisplaypage/?newsID=14C9C098-264C-44F5-BCA3-9208D6CABD6D Heh. Morsomt at de bruger billeder af røde diplomatpas, fremfor almindelige rødbedefarvede pas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 har lige fået lavet pas' date=' og hvis man henvender sig på bogerservice med billede, samt får taget fingeraftryk, så kan de sende det til din svenske adresse.[/quote']Godt at høre. Jeg læste bare de steder jeg fandt, at det skulle udleveres ved personlig henvendelse. Rart at der er lidt fleksibilitet, trods alt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 har lige fået lavet pas' date=' og hvis man henvender sig på bogerservice med billede, samt får taget fingeraftryk, så kan de sende det til din svenske adresse.[/quote'] Rigtigt gode nyheder, skal nemlig også have fornyet mit. Takker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 Fik fornyet mit sidste år. Kostede 800 DKK. De tog ikke fingeraftryk, men mit pas har da det biometriske logo på forsiden. Hvad gemmer de i passet, hvis ikke fingeraftryk?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2012 De tog ikke fingeraftryk' date=' men mit pas har da det biometriske logo på forsiden. Hvad gemmer de i passet, hvis ikke fingeraftryk??[/quote']http://www.politi.dk/da/borgerservice/pas/biometrisk_pas/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HannaH 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2012 Det er muligvis noget de har lavet om, men da jeg boede i nord sverige (kom hjem for under et år siden) ville de gerne sende det - jeg skulle dog snakke for min "syge moster" da jeg havde meget lagt til danmark på det tidspunkt _____________________________________________________________________________________________ knus Hannah Arbejder med tog Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2012 Heh. Morsomt at de bruger billeder af røde diplomatpas' date=' fremfor almindelige rødbedefarvede pas.[/quote'] Har de ændret fotoet siden dit indlæg ? Det er almindelige danske rejsepas der er afbilledet - ikke diplomatpas Danske diplomatpas har rødt omslag med påskriften "Danmark - Diplomatpas". se de forsk. off. typer dk identifikation her: http://prado.consilium.europa.eu/da/categories/dnk/showalldocuments.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2012 Har de ændret fotoet siden dit indlæg ? Det er almindelige danske rejsepas der er afbilledet - ikke diplomatpas Samme billede som sidst. Jeg synes bare farven er for rødt på billedet. Jeg bemærkede godt at der ikke stod Diplomatpas, men farven på billedet er nærmere mit diplomatpas end mit rødebedepas. Danske diplomatpas har rødt omslag med påskriften "Danmark - Diplomatpas".Det ved jeg ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2012 Hvis nu skrankepaverne IKKE vil sende til Sverige, kan man alternativt få det sendt til sin danske arbejdsplads ( måske ). Det lykkedes i hvert fald for mig, endda i en kommune der ikke lige var vant til at håndtere grænsegængere ( Herning ). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Camilla Julie Frederiksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2013 Er det et bestemt borgerservice kontor man skal til i Kbh når man skal have nyt pas, eller kan jeg tage et hvilket som helst? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2013 Er det et bestemt borgerservice kontor man skal til i Kbh når man skal have nyt pas' date=' eller kan jeg tage et hvilket som helst?[/quote'] Pick one... anyone :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2014 Så er det ved at være tid for mig til at få fornyet pas. Er der nogen som har erfaring med om det går nemt hos borgerservice på Amager? https://www.borger.dk/Sider/handlingsside.aspx?DomainServiceId=7bb097ea-5570-405d-86db-108d02e3fcd6&PageId=26ec298b-ba0f-41ed-ac91-a4f041c9250e Kan man ligefrem få taget foto der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites