zabel 10 Anmeld indhold Skrevet June 23, 2010 Helle T. refererer til 180 dages reglen men er det ikke centrum for livsinteresser der gælder? http://www.bt.dk/danmark/scorer-kassen-i-skattely Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2010 Centrum for livsinteresser, var det ikke det, som golfspilleren Søren Hansen blev "fældet" på, på trods af, at han ikke havde opholdt sig mere end 180 dage i Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2010 http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1708651 Livsinteresse går forud for 180 dages reglen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2010 Forskellen i den sag du linker til Kvalm er dog bl.a., at Helle T's mand arbejder i Schweiz - i den anden sag arbejdede manden i Danmark... Om det er nok til at gøre forskellen - ja det skal jeg så ikke gøre mig klog på! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2010 Hvordan kan Søren Hansen arbejde i .dk som golfspiller??? Når han bor i Monaco? Nej du.....tjek lige Christian Amby og se hvilken fløj han tilhører. Så finder du ud af hvorfor han freder Hell's mand... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2010 Det er en glædens dag i dag. Det var på tide at en politiker selv blev fanget i det makværk af skattelove, som de selv har skabt, for folk, som "formaster" sig til at arbejde eller bo en lille smule udenfor Danmark. Kun de værste diktaturstater her større mangel på retssikkerhed på dette område. Jeg synes egentlig ikke at Helle Torning eller hendes mand har gjort noget forkert - de har bare forsøgt at agere efter de regler som de troede findes og føre en smule familieliv. Men har de brudt skatteloven på en eller anden måde? Helt sikkert! Det er stort set umuligt ikke at komme til at forbryde sig mod en eller anden regel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites