pelle83 10 Anmeld indhold Skrevet June 21, 2010 Jeg har et irritiationsmoment jeg gerne vil af med. Når jeg er inde på en bestemt hjemmeside, er formatet meget større end på samtlige andre sider jeg er inde på. Jeg overvejer om jeg har fået gjort noget, eller om det bare er siden der pludselig fra et minut til et andet har ændret opsætning? Mvh Pernille Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2010 Tjek lige i højre, nederste hjørne af din Internet Explorer, om der står 100% eller andet. Hvis der står andet, skal du ændre den til 100%. Hvis det ikke hjælper, så giv lige lidt mere info ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2010 Google Crome Jeg bruger ikke Explorer men google Crome, og kan ikke lige finde den værdi der, men det kan meget vel tænkes at det er det der er galt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2010 Så er fejl 40 fundet.... tak for input Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites