Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet June 21, 2010 Tja penge ud af vinduet. Disse sager er pt hos Allmänna reklamationsnämnden. Min bil mercedes 430 blev stjålet for 13 mdr. siden "IF den kan ikke stjæles derfor ingen erstatning" Bygge sjusk på en tilbygning " tilbygning 8 år gammel" IF det dækker vi ikke og kan ikke hjælpe". Min kone blev påkørt ryghvirvler og hofter beskadiget "ulykkes forsikring personskade dækkes ikke" kun mod partens. det var lidt om IF Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2010 Skræmmende! :thumbdown Vi har p.t. alle vores bolig- og ulykke/livsforsikringer samt den ene bil samlet hos IF, men jeg ved sgu ikke, om man er bedre stillet andre steder. I min verden er alle forsikringsselskaber nogle s*tans svindlere. Så er dét sagt. Dog giver dine historier afgjort stof til eftertanke, men det kunne såmænd nemt være tungen på vægtskålen, som gør, at vi skifter. Jeg går nemlig allerede med overvejelser om at skifte det hele til Folksam. Primært pga. positive historier fra andre, men også fordi de har et lokalkontor i Malmö, så man kan lidt snakke med dem face-to-face. Noget jeg med forsikringsselskaber personligt værdsætter højt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2010 Vi går med de samme tanker mht. Folksam også pga. positiv omtale og kontor i malmø når vores sager er færdig hos Allmänna reklamationsnämnden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2010 Vi har lidt forsikringer hos folksam.. og indtil videre har det være ganske fint, vi har dog ikke haft brug for vores forsikringer endnu.. Men jeg har nemlig også kun hørt godt om folksam.. + vi har nogle venner i Kalmar, der kun har oplevet dårlige ting med folksam, som så anbefaler länsförsikringar.. Har også overvejet läns.. men ja, satser på folksam er godt nok.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2010 Skræmmende! :thumbdown Vi har p.t. alle vores bolig- og ulykke/livsforsikringer samt den ene bil samlet hos IF, men jeg ved sgu ikke, om man er bedre stillet andre steder. I min verden er alle forsikringsselskaber nogle s*tans svindlere. Så er dét sagt. Dog giver dine historier afgjort stof til eftertanke, men det kunne såmænd nemt være tungen på vægtskålen, som gør, at vi skifter. Jeg går nemlig allerede med overvejelser om at skifte det hele til Folksam. Primært pga. positive historier fra andre, men også fordi de har et lokalkontor i Malmö, så man kan lidt snakke med dem face-to-face. Noget jeg med forsikringsselskaber personligt værdsætter højt. Jeg havde ikke andet end ballade med Folksam da jeg havde dem... Skulle satme kæmpe for at de dækkede med deres motorskade-dækning... Samme historie med Läns... Er blevet påkørt et par gange mens jeg havde dem, de var fuldstændig uinteresseret i at håndtere sagen, jeg måtte selv sidde og koordinere (slås) med modparternes forsikring for at få ret... IF derimod har jeg kun positiv erfaring med... Den ene gang der var en som bulede min daværende bil, var de super flinke og hjælpsomme - alt kørte lige efter bogen, og alt blev håndteret super godt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2010 Vi har kun været i IF er i sverige. Vi har kun positive reaktioner over deres behandling af vores efterhånden mange skader. 1. Efter huskøb fandt vi ud af der kom vand i kælderen efter vi lukkede vand ud af badekaret. (de hjalp med modparten (sælger/håndværker) retsagen osv. uden problemer igennem 1 år, vi kunne altid ringe og få vejledning og assistance af deres taksator. Det var en sag til over 250.000,00 kr 2. Varmeveksler defekt (kom og dækkede håndværker. 3. Rudeknusning (fixede de) 4. Her i år askeskyen gav hjemrejseproblem ca 8 dage i bangkok, skrev til dem mandag efter hjemkomst, fik svar tirsdag, penge sat ind på min konto fredag altså 5 arbejdsdage, og de skulle ikke have dokumentation for noget som helst. Så jo vi er meget tilfredse med IF. Vh Johnzie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
matti 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2010 Hvorfor kan jeg simpelthen ikke finde IF forsikringer i sverige på google.se? (har sagt land til svensk også) Skal bruge deres telefonnummer. Undskylder for eventuelle fejl (40) (rettet: googe.se -> google.se) EDIT: Fundet, så det var fejl (40), undskyld ulejligheden. (http://www.if.se/web/se/privat/pages/default.aspx) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2010 Hvorfor kan jeg simpelthen ikke finde IF forsikringer i sverige på google.se? (har sagt land til svensk også) Skal bruge deres telefonnummer. Undskylder for eventuelle fejl (40) (rettet: googe.se -> google.se) Tja har du prøvet www.if.se ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites