anton 0 Anmeld indhold Skrevet June 17, 2010 Hvad skal man give for en Eton-skjorte i deres butik i Malmö? Det afhænger naturligvis af stoffets kvalitet, knapper, snit og alt muligt andet, men jeg leder efter prisen på en ganske almindelig skjorte uden ekstraudstyr. Der må være kvalitetsbevidste skjorte-bærere, der kan hjælpe :-) På forhånd tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2010 Jeg ved ikke om du er klar over det, men Magasin's udsalg starter i dag, og de plejer at have et fornuftigt Eton udvalg på Kongens Nytorv. Af hensyn til kursen, så tror jeg ikke der er meget at hente ved at tage til Sverige, med mindre man skal have en del andre ting, eller generelt vil købe for en større sum. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2010 Hvis du er medlem hos http://www.marty-stores.com/ er der for-udsalg fredag-lørdag, hvor de giver 30% rabat på ALT tøj i butikken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2010 Hvad skal man give for en Eton-skjorte i deres butik i Malmö? Det afhænger naturligvis af stoffets kvalitet, knapper, snit og alt muligt andet, men jeg leder efter prisen på en ganske almindelig skjorte uden ekstraudstyr. Der må være kvalitetsbevidste skjorte-bærere, der kan hjælpe :-) På forhånd tak! En 'normal' skjorte koster omkring SEK 900-1000 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2010 Ekstra udstyr? Ekstra udstyr på en skjorte, kräver vist en forklaring:rolleye: QUOTE=anton;218372]Hvad skal man give for en Eton-skjorte i deres butik i Malmö? Det afhænger naturligvis af stoffets kvalitet, knapper, snit og alt muligt andet, men jeg leder efter prisen på en ganske almindelig skjorte uden ekstraudstyr. Der må være kvalitetsbevidste skjorte-bærere, der kan hjælpe :-) På forhånd tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bullet-BP 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2010 Jeg ved ikke om du er klar over det' date=' men Magasin's udsalg starter i dag, og de plejer at have et fornuftigt Eton udvalg på Kongens Nytorv. Af hensyn til kursen, så tror jeg ikke der er meget at hente ved at tage til Sverige, med mindre man skal have en del andre ting, eller generelt vil købe for en større sum.[/quote'] Magasin har 40% på Eton både på Fields og Kongens Nytorv. Udvalget er dog ikke stort... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites