Jump to content
anton

Eton-skjorter

Recommended Posts

Hvad skal man give for en Eton-skjorte i deres butik i Malmö? Det afhænger naturligvis af stoffets kvalitet, knapper, snit og alt muligt andet, men jeg leder efter prisen på en ganske almindelig skjorte uden ekstraudstyr. Der må være kvalitetsbevidste skjorte-bærere, der kan hjælpe :-) På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om du er klar over det, men Magasin's udsalg starter i dag, og de plejer at have et fornuftigt Eton udvalg på Kongens Nytorv. Af hensyn til kursen, så tror jeg ikke der er meget at hente ved at tage til Sverige, med mindre man skal have en del andre ting, eller generelt vil købe for en større sum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad skal man give for en Eton-skjorte i deres butik i Malmö? Det afhænger naturligvis af stoffets kvalitet, knapper, snit og alt muligt andet, men jeg leder efter prisen på en ganske almindelig skjorte uden ekstraudstyr. Der må være kvalitetsbevidste skjorte-bærere, der kan hjælpe :-) På forhånd tak!
En 'normal' skjorte koster omkring SEK 900-1000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ekstra udstyr? Ekstra udstyr på en skjorte, kräver vist en forklaring:rolleye: QUOTE=anton;218372]Hvad skal man give for en Eton-skjorte i deres butik i Malmö? Det afhænger naturligvis af stoffets kvalitet, knapper, snit og alt muligt andet, men jeg leder efter prisen på en ganske almindelig skjorte uden ekstraudstyr. Der må være kvalitetsbevidste skjorte-bærere, der kan hjælpe :-) På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved ikke om du er klar over det' date=' men Magasin's udsalg starter i dag, og de plejer at have et fornuftigt Eton udvalg på Kongens Nytorv. Af hensyn til kursen, så tror jeg ikke der er meget at hente ved at tage til Sverige, med mindre man skal have en del andre ting, eller generelt vil købe for en større sum.[/quote'] Magasin har 40% på Eton både på Fields og Kongens Nytorv. Udvalget er dog ikke stort...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites