Dani 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2010 Jeg kører i en mb fra 2003, at de dømmer folk fra deres udseende er jo chikane / racisme. DVS at sidder der en med skjorte og slip er det ok, men kører der en med hue eller er mørkhåret skal vedkommende stoppes. Fuck det er langt ude. Især da jeg blev stoppet i sommers og den måde den gamle nisse opførte på, havde han ikke haft den skide uniform på havde han fået et par på kassen. Ren magtmisbrug. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2010 havde han ikke haft den skide uniform på havde han fået et par på kassen. Se med den attitude har du allerede selv lige givet en del af forklaringen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dani 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2010 Det er meget nem og spille klog og sød på et skærm, men hvis du læser mit første indlæg hvordan idioten opførte sig ville du måske forst det. Hver eneste gang jeg ser en panser bil i dk stopper de mig 9 ud af 10 gange, hvordan tror du selv man har det, jeg køre hverken i en ny bmw eller stor audi, tværtimod en gammel mercedes st.car fra 2003. Jeg har hørt hvordan de snakker med mig og opføre sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2010 Jeg er aldrig blevet stoppet i dk pga. svensk bil eller andet.. kun i tolden mod sverige, som andre også nævner.. Tilgengæld blev T stoppet for noget tid siden.. Dengang havde vi en gammel passat fra 95 - godt udslidt så at sige.. han havde fået fri fra arbejde og var på vej hjem, efter et smut forbi pizzamanden også.. Det var om formiddagen (han natarbejder) og det var ret koldt.. så han har en ganske almindelig hue på og så godt nok hans hættetrøje udover huen også.. og når han kører, kan han godt li og ligge nede og køre som jeg siger.. Så for dem så han vel ret mistænkelig ud... åbenbart.. Han var dog så heldig at det var kriminalpolitiet og ikke færdselspolitiet... så de gjorde ikke så meget, andet end lige og spørge hvor han havde været henne osv.. han gassede vist også rimelig hurtigt derud af, eftersom han ville hjem fra arbejdet :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2010 Jeg kører i en mb fra 2003' date=' at de dømmer folk fra deres udseende er jo chikane / racisme. DVS at sidder der en med skjorte og slip er det ok, men kører der en med hue eller er mørkhåret skal vedkommende stoppes. Fuck det er langt ude. Især da jeg blev stoppet i sommers og den måde den gamle nisse opførte på, havde han ikke haft den skide uniform på havde han fået et par på kassen. Ren magtmisbrug.[/quote'] kunne det skyldes at der statistisk set er større mulighed for at manden med huen og hætte trøje ikke har rent mel i posen kontra ham med slipset. tror ikke det er fordi de hade huer tror bare de prøver at udføre deres job bedst muligt. kender det for øvrigt selv ganske udemærket. havde eengang en matsort skodgejlet golf2 og var/ er stor tilhænger af brugen af hættetrøjer. her blev jeg stoppet et par gange om ugen uden at have gjort noget men blot fordi jeg faldt inden for kategorien af bøller. nu har jeg en pæn og ren golf4 og bliver aldrig stoppet med minre jeg laver lort i den i trafikken (sker sjældent) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2010 Du har åbenbart været skummel (eller din bil har ;o)) Fik du ikke spurgt McCloud hvad du var mistænkt for, siden de gik så direkte til værks? Jeg følte mig skam dejlig skummel :-) Jeg har boet 6 år i SE og det er første gang jeg er blevet stoppet i DK. Den venlige betjent forklarede, at de i øjeblikket havde fokus på svenske biler i DK. Så desværre var jeg vist bare en ud af mange. Ville nu heller have været særlig skummel :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites