Raveie 10 Anmeld indhold Skrevet June 16, 2010 Hej Er det muligt at hive nogle gratis HD kanaler ned i Malmø, har søgt men kan ikke finde noget. Mvh Allan T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2010 Hvis du kan fange de danske signaler, burde du kunne se DR HD. Svenske hd-kanaler fås kun via kabel-tv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2010 Tak for svaret, lagde ikke lige mærke til om jeg kunne fange de Danske. Det må jeg lige undersøge senere idag. Når du nu siger på kabel-tv, mener du så at jeg skal bestille en HD tv pakke fra min udbyder. Eller er der nogle gratis HD kanaler i Sverige man kan fange over kabel-tv? Mvh Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2010 Ja, de svenske fås i en pakke, man betaler for. De er ikke gratis. Vær i øvrigt opmærksom på, at for at kunne se DR HD skal du have mpeg4 indbygget i enten dit tv eller i en digital modtager. I Sverige bruges mpeg2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites