Jump to content
Miriam

Børn i Svedala (Nogle der har...)

Recommended Posts

Kun förskola? Men min datter skal starte om et par år, og har har forhørt mig lidt hos et par mødre i dagis:-) Röslät skolen skulle have et rigtig godt ry. Her i byen er det 1-6 klasse på de fleste skole, og så bliver man samlet på centralskolen efter det. Dog snakker de om at ændre det til 1-5 år for de forskellige skoler. De bygger endvidere en helt ny skole, som skal ligge i Röslät området, med klasser fra 1-9. Ved vårdcentralen ligger en lille privat skole, som arbejder efter et pædagogisk princip der hedder bifrost. Kender ikke så meget andet til skolen, men havde tænkt mig at undersøge det nærmere. Kom gerne med specifikke spørgsmål, så skal jeg gerne forhøre mig lidt. Vi har børnefødselsdag i weekend, så der kommer en del forældre jeg kan spørger :-) Overvejer i at flytte hertil fra Bunkeflo? Vi gjorde det for 1 år siden, og har været meget glade for det:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja både og...kommer lidt an på hvad der sker med det hus vi har kig på deruden. Har undersøgt en del i dag, og det er privat skolen som ender ud med at være det mest interssante, har et andet sæt venner der lige er flyttet derude, og hun besøgte skolen for et par uger sige, og det skulle være helt ok. Har jo 2 skolebørn og en på vej, så det er jo også noget der skal hænge sammen. Spørgsmål var mest til ryet, antal børn i klasserne osv. Men regner med at vi tager privat skolen hvis det bliver til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe.. Svedala det er her der er gang i den miriam. Har boet her i 5 år nu, og har det fint.. Det eneste er når de øver trompet og trommer eller hvad fan det er over på skolen.. Det er ikke godt at høre på..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites