Jump to content
Marraffay

"Overfrakke" til bilen

Recommended Posts

Hejsa Nu har foreningen besluttet sig for at gøre rent i kælderen, sikkert med et monster af en fejemaskine. Problemet er bare at jeg ikke har mulighed for at flytte dytten i og med jeg er i udlandet den dag rengøringen sker. Har lige snakket med viceværten og siger at jeg skal regne med at den bliver en "smule" snavset, men jeg er mere bekymret for evt stenslag fra den her fejemaskine hvis bilen bliver stående. Ydermere, foreslog han at jeg satte bilen i frigear så de kunne skubbe bilen frem og tilbage. Det er jeg jo heller ikke så glad ved, ved evt skader eller hvad ved jeg... Hvis jeg nu ikke har andre muligheder, så overvejede jeg at skaffe sådan en "overfrakke", men hvor filan finder man sådan en henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er hermed accepteret så :) Nu har jeg ikke brug for det bedste af det bedste, har faktisk kun brug for det den ene dag, kan de være rigtigt jeg ikke kan finde noget på blocket? Kan kun se overhæng til trailers osv... Edit: Kan se at man kan finde noget til en rimelig penge her... http://www.biltema.se/Bil---MC/Bil-tillbehor/Kapell/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...sikkert med et monster af en fejemaskine...
Næppe - hos os udføres arbejdet med en lukket enhed a la den, du oplever ifm. udskiftning af isen i skøjtehallen. Derfor er der faktisk en del, som lader bilen stå i garagen - og der sker ikke noget med bilen. (så ville rengøringsfirmaet sikkert også få en reklamation med et krav om erstatningsansvar) Køb en "garage" hos Biltema - det er helt okay :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Næppe - hos os udføres arbejdet med en lukket enhed a la den, du oplever ifm. udskiftning af isen i skøjtehallen. Derfor er der faktisk en del, som lader bilen stå i garagen - og der sker ikke noget med bilen. (så ville rengøringsfirmaet sikkert også få en reklamation med et krav om erstatningsansvar) Køb en "garage" hos Biltema - det er helt okay :)
Var glad for min, også fra Biltema, indtil en taber besluttede sig for at han havde mere brug for den end mig.....finder jeg den igen, får han en rigtig dårlig dag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var glad for min' date=' også fra Biltema, indtil en taber besluttede sig for at han havde mere brug for den end mig.....finder jeg den igen, får han en rigtig dårlig dag![/quote'] Davs Brian...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites